archonmaritime2 crossworldmarine24f1 gac17

latscologo 

Damen Shipyards and CMA CGM to cooperate on increasing container ship efficiency

Damen Shipyards and CMA CGM to cooperate on increasing container ship efficiency

Damen Shipyards Group and leading shipping group CMA CGM are beginning a cooperation that will ultimately result in around 10 of the latter’s vessels receiving significant modifications this year.

More...
ESL Shipping to sell its Supramax vessels

ESL Shipping to sell its Supramax vessels

ESL Shipping has signed a memorandum of understanding to sell its two Supramax class vessels Arkadia and Kumpula to companies belonging to HGF Denizcilik Limited Sirket group, a Turkish shipping and logistics company.

More...
Star Bulk completes merger with Eagle Bulk

Star Bulk completes merger with Eagle Bulk

Star Bulk Carriers Corp. (“Star Bulk”) (Nasdaq: SBLK), a global shipping company focusing on the transportation of dry bulk cargoes, announced that it has completed its merger with Eagle Bulk Shipping Inc. (“Eagle”).

More...
Lomar Shipping announcement

Lomar Shipping announcement

We are delighted to confirm the safe delivery of our recently sold containership, the 3,237-TEU ANTIBES EXPRESS, to her new owners, Piraeus-based Element Shipmanagement.

More...
Drydel Shipping adds ice-classed vessel to its fleet

Drydel Shipping adds ice-classed vessel to its fleet

We are excited to announce the latest addition to the Drydel Shipping fleet: MV Beluga (formerly known as Nord Beluga).

More...
Δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια παρήγγειλε η Navios Maritime Partners

Δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια παρήγγειλε η Navios Maritime Partners

Η Αγγελική Φράγκου της Navios Maritime Partners παρήγγειλε δύο δεξαμενόπλοια MR2 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν στο πρώτο εξάμηνο του 2027.

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

ΟΛΘ: Τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα για το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9,7%

29 Νοεμβρίου 2021.

olthfoto54Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε. Οικονομικά αποτελέσματα για την περίοδο 1/1-30/9/2021 και πρόσφατες εξελίξεις στην δραστηριότητα της ΟΛΘ Α.Ε.

Ο «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.» (“ΟΛΘ Α.Ε.”) σε απάντηση της επιστολής που ελήφθη από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς με αριθμό πρωτοκόλλου 2596/09.11.2021 – απευθυνόμενη στις εκδότριες εταιρίες του Χρηματιστηρίου Αθηνών (ΧΑ), με σκοπό την ενημέρωση του επενδυτικού κοινού για τα οικονομικά μεγέθη και τις εξελίξεις εν μέσω της ενεργειακής κρίσης και της συνεχιζόμενης πανδημίας – ανακοινώνει ότι η ικανοποιητική αύξηση των εσόδων που σημειώθηκε στο πρώτο εξάμηνο, συνεχίστηκε επίσης και για την περίοδο του 9μήνου του 2021.

Αναφορικά με το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων, η διακίνηση για το τρίτο τρίμηνο (Q3) του 2021 αυξήθηκε κατά 2,7%, από 118k (χιλιάδες) TEUs το Q3/2020, σε 121k TEUs το Q3/2021. Ακολούθως, η συνολική διακίνηση για την περίοδο του 9μήνου (9M) του 2021 αυξήθηκε κατά 6,2%, από 335k TEUs την περίοδο 1/1- 30/9/2020 (9Μ/2020), σε 356k TEUs την περίοδο 1/1- 30/9/2021 (9Μ/2021). Tην ίδια περίοδο, διακινήθηκαν πάνω από 5,6k TEUs, χρησιμοποιώντας 166 τρένα, προς την νεοσύστατη θυγατρική “ThPA Sofia”.

Αναφορικά με το Σταθμό Συμβατικού Φορτίου, η διακίνηση για το Q3/2021 αυξήθηκε κατά 5,6%, από 951 χιλ. τόνους το Q3/2020, σε 1.004 χιλ. τόνους το Q3/2021. Κατά την περίοδο του 9μήνου, οι όγκοι αυξήθηκαν κατά 10,7%, από 2.839 χιλ. τόνους το 9Μ/2020, σε 3.144 χιλ. τόνους το 9Μ/2021.

Τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα για το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9,7%, από ~ €18εκατ. το τρίτο τρίμηνο (Q3/2020), σε ~ € 19,7εκατ. το Q3/2021, δεδομένου ότι η θυγατρική “ThPA Sofia” δεν παρουσίασε έσοδα εντός του 2020, ενώ τα συνολικά έσοδά της για το Q3/2021 του 2021 ανήλθαν σε € 330χιλ., περιλαμβανόμενα στα ανωτέρω ενοποιημένα έσοδα. Για την περίοδο του 9μήνου καταγράφηκε συνολική αύξηση 8,5%, από € 52,7εκατ. το 9Μ/2020, σε €57,1εκατ. το 9Μ/2021, συμπεριλαμβανομένων των συνολικών εσόδων της θυγατρικής «ThPA Sofia» για το 9Μ/2021 τα οποία ξεπέρασαν τις €700χιλ.

Η αύξηση εσόδων του 9μήνου αποδίδεται στην αύξηση των εσόδων σε όλους τους τομείς του Λιμένα. Επισημαίνεται ότι η πανδημία και οι επακόλουθες αναταράξεις στο παγκόσμιο εμπόριο και στις αλυσίδες logistics, είχαν ως αποτέλεσμα η αύξηση της διακίνησης σε σχέση με το 2020 να είναι χαμηλότερη από την αναμενόμενη.

Επιπλέον, η αύξηση των τιμών της ενέργειας έχει αρνητικό αντίκτυπο στο λειτουργικό κόστος της ΟΛΘ, καθώς ο λειτουργικός εξοπλισμός λειτουργεί με ηλεκτρική ενέργεια και με πετρέλαιο. Ωστόσο, για την περίοδο του 9μήνου, οι αυξανόμενες τιμές της ενέργειας στην αγορά, δεν οδήγησαν σε σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στη χρηματοοικονομική απόδοση της ΟΛΘ.

Τα Ενοποιημένα Κέρδη Προ Τόκων και Φόρων (EBIT) αυξήθηκαν το τρίτο τρίμηνο του 2021 κατά 15,6%, από € 6,3 εκατ. το Q3/2020 σε € 7,3εκατ. το Q3/2021, ενώ τα ενοποιημένα EBIT το 9Μ/2021 αυξήθηκαν κατά 15,7%, από € 16,9εκατ. το 9Μ/2020 σε € 19,6 εκατ. το 9Μ/2021.

Τα Ενοποιημένα Λειτουργικά Κέρδη (EBITDA) ακολούθησαν παρόμοια τάση με τα EBIT του Q3/2021, αυξημένα κατά 12,7%, από € 7,9εκατ. το Q3/2020 σε € 8,9εκατ. το Q3/2021, ενώ το 9Μ/2021, τα ενοποιημένα EBITDA αυξήθηκαν κατά 12,1%, από € 21,6εκατ. το 9Μ/2020 σε € 24,2εκατ. το 9Μ/2021.

Οι επιδόσεις της θυγατρικής “ThPA Sofia” δεν ήταν κερδοφόρες για το 9Μ/2021, με αποτέλεσμα ζημίες € 0,2εκατ. για το Q3/2021 και € 0,9εκατ. για την περίοδο 9Μ/2021 σε επίπεδο EBITDA.

Οι κύριοι μοχλοί για την αύξηση των εσόδων και την διατήρηση της κερδοφορίας, παρέμειναν η εφαρμογή βελτιωμένων διαδικασιών διαχείρισης των διακινούμενων όγκων εντός του Λιμένος και η αναπροσαρμογή του τιμολογίου εμπορευματοκιβωτίων, όπως εφαρμόστηκαν από την Διοίκηση τα προηγούμενα έτη. Η κερδοφορία επηρεάστηκε κυρίως από την πανδημία, η οποία επιβράδυνε τη διακίνηση των εμπορευμάτων διεθνώς, με αποτέλεσμα χαμηλότερους από τους αναμενόμενους όγκους διακίνησης, συνεπώς και χαμηλότερα έσοδα από τα αναμενόμενα.

Η Διοίκηση της ΟΛΘ παραμένει αισιόδοξη για τις υποκείμενες και θετικά αναπτυσσόμενες οικονομικές επιδόσεις του Λιμένα, καθώς και για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές για τις οικονομίες της ευρύτερης λεκάνης απορροής.

Η ΟΛΘ Α.Ε., σε εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 4.1.3.1 του Κανονισμού του Χρηματιστηρίου Αθηνών και του άρθρου 17 παρ. 1 του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 596/2014, ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε ο Φορολογικός Έλεγχος της χρήσης 2020 που διενεργήθηκε από τους Ανεξάρτητους Ελεγκτές (KPMG), σύμφωνα με το άρθρο 65A παρ. 1 του Ν.4174/2013, όπως αυτός τροποποιήθηκε με το Ν.4410/2016 και την απόφαση ΓΓΔΕ ΠΟΛ1124/2015 και εκδόθηκε η Έκθεση Φορολογικής Συμμόρφωσης με συμπέρασμα χωρίς επιφύλαξη.

Την περίοδο μέχρι την 30 Σεπτεμβρίου 2021 δεν υπήρξαν σημαντικές μεταβολές στην δανειακή θέση και στην κεφαλαιακή διάρθρωση της ΟΛΘ Α.Ε. Η Εταιρεία συνεχίζει να λειτουργεί χωρίς δανεισμό, έχοντας διανείμει μέρισμα € 14,3εκατ. με ισχυρή καταθετική βάση, με τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα σε καταθέσεις να φτάνουν τα ~ € 98εκατ. Το πρόγραμμα κεφαλαιουχικών δαπανών προχωρά ικανοποιητικά με βάση τις τρέχουσες συνθήκες.

Πηγή: ΟΛΘ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

seanergymaritime1

dominicaconsulate

bvbanner2022

Ημερολόγιο

«  Απρίλιος 2024  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

lapwingslogo

esmlogo24

ccslogo

bannerorion19 

hsw24banner1

esg24gh20

Αναζήτηση