bms arcadia gac17
globalseaways17 

Επενδύσεις σε νέα πλοία από την Pantheon Tankers

Επενδύσεις σε νέα πλοία από την Pantheon Tankers

Η ναυτιλιακή Pantheon Tankers έχει παραγγείλει δυο Aframax Tankers από το ναυπηγείο NAMURA, έξι MR product και chemical Tankers από τα ναυπηγεία STX Offshore & Shipbuilding, δύο δεξαμενόπλοια

More...
Costamare orders five 12,690 teu ships and acquires two 2013-built, 5,000 teu ships

Costamare orders five 12,690 teu ships and acquires two 2013-built, 5,000 teu ships

Costamare Inc. announced the conclusion of shipbuilding contracts and long term charter agreements for five newbuild containerships, as well as the acquisition and chartering of two secondhand containerships.

More...
Star Bulk Carriers acquired 16 bulk carriers from Augustea & York Capital Management

Star Bulk Carriers acquired 16 bulk carriers from Augustea & York Capital Management

Star Bulk Carriers Corp. (the "Company" or "Star Bulk") (Nasdaq:SBLK) (Oslo Børs:SBLK R) announced that it has consummated the previously announced acquisition of sixteen (16) dry bulk

More...
Navig8 Product 2020 takes delivery of its first 110,600 dwt scrubber-fitted tanker

Navig8 Product 2020 takes delivery of its first 110,600 dwt scrubber-fitted tanker

Navig8 Product 2020 (the “Company”), an international shipping company focused on the transportation of CPP, announced that it has taken delivery of the Navig8 Pride LHJ. A 110,600 DWT

More...
Navios Maritime Containers Inc. Announces Agreement to Acquire a Containership

Navios Maritime Containers Inc. Announces Agreement to Acquire a Containership

Navios Maritime Containers Inc., a growth vehicle dedicated to the container sector, announced that it agreed to acquire a 2009-built, 4,563 TEU containership for $13.9 million from an unrelated

More...
Dalian iron ore falls for fifth day in six as China steel curbs weigh

Dalian iron ore falls for fifth day in six as China steel curbs weigh

Chinese iron ore futures dropped for a fifth session in six on Wednesday, hitting their lowest in 1-1/2 weeks, amid worries demand for the steelmaking raw material will be curbed by restrictions on steel

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

Seanergy Maritime: Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 60% στα 21,3 εκ. δολ.

07 Ιουλίου 2018.

stamtsantanisΗ Seanergy Maritime Holdings Corp. (η «Εταιρεία») (NASDAQ:SHIP) ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, ο καθαρός κύκλος εργασιών της Εταιρείας ανήλθε στα 21,3 εκ. δολάρια, αυξημένος κατά 60% σε σχέση με τον καθαρό κύκλο εργασιών κατά το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017. Στις 31 Μαρτίου 2018, τα ίδια κεφάλαια και τα συνολικά ταμειακά διαθέσιμα της Εταιρείας ανήλθαν σε 37,2 εκ. δολάρια και 8,2 εκ. δολάρια, αντίστοιχα.

Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2018 είναι βελτιωμένα σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2017. Συγκεκριμένα, πετύχαμε σημαντική βελτίωση στα οικονομικά μεγέθη της Εταιρείας χάρη στα υψηλότερα επίπεδα των ναύλων, καθώς και στην προσθήκη του πλοίου M/V Partnership στον στόλο μας κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2017, η οποία οδήγησε σε αύξηση 10% στις συνολικές ημέρες ιδιοκτησίας του στόλου. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) των πλοίων της Εταιρείας ανήλθε στα $11.712, αυξημένος κατά 92% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2017 που ανερχόταν στα $6.106. Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2018, ο στόλος μας επωφελήθηκε σημαντικά από την ενίσχυση της ναυλαγοράς των φορτηγών πλοίων τύπου Capesize, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά τη στρατηγική τοποθέτηση της Εταιρείας στον κλάδο.

Η βελτίωση της ναυλαγοράς, οδήγησε σε ενίσχυση των οικονομικών μας μεγεθών, καθώς τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 4,6 εκ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2018, σε σύγκριση με τις οριακές ζημιές 62 χιλ. δολαρίων στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2017. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα καθαρά αποτελέσματα χρήσης επηρεάστηκαν και από μη ταμειακά έξοδα, τα οποία ανήλθαν σε 934 χιλ. δολάρια και σχετίζονται με αποσβέσεις των μετατρέψιμων ομολογιών μας.

Επιπρόσθετα, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2018 βελτιώσαμε περαιτέρω την κεφαλαιακή διάρθρωση της Εταιρείας μας. Οι προγραμματισμένες δόσεις αποπληρωμής των δανείων μας, οι οποίες ξεκίνησαν από το τέταρτο τρίμηνο του 2017, σε συνδυασμό με την επιτυχημένη αναχρηματοδότηση του τραπεζικού δανεισμού του πλοίου Championship κατά το τρίτο τρίμηνο του 2017, συνέβαλλαν στην αύξηση των ιδίων κεφαλαίων κατά 10,5 εκ. δολάρια σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2017, από 26,7 εκ. δολάρια σε 37,2 εκ. δολάρια – μία αύξηση της τάξεως του 39%.  Αξίζει να σημειωθεί ότι η καθαρή θέση της Εταιρείας, αναπροσαρμοσμένη σύμφωνα με την τρέχουσα εμπορική αξία του στόλου μας, ανήλθε στα 40,7 εκ. δολάρια σε σχέση με 5,8 εκ. δολάρια στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2017.

Αναφορικά με τα θεμελιώδη στοιχεία της αγοράς ξηρού φορτίου, το πρώτο τρίμηνο του 2018 επηρεάστηκε αρνητικά από τις ιδιαίτερα δυσμενείς καιρικές συνθήκες στη Βραζιλία που οδήγησαν σε πρόσκαιρη μείωση της εξαγωγικής δραστηριότητας σιδηρομεταλλεύματος. Επιπρόσθετα, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου είδαμε μειωμένη ζήτηση για αντίστοιχες εισαγωγές από την πλευρά της Κίνας που ήταν αποτέλεσμα των κρατικών περιορισμών στη βιομηχανική παραγωγή με σκοπό την προστασία του περιβάλλοντος, καθώς και των εορταστικών εκδηλώσεων για το Κινέζικο Νέο Έτος. Παρόλα αυτά, η σημαντική μείωση στις παραδόσεις νεότευκτων πλοίων που παρατηρήθηκε κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση στον μέσο όρο του ημερήσιου ναύλου του δείκτη "Baltic Capesize Index" συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2017. Για το δεύτερο εξάμηνο του 2018, αναμένουμε ότι η ανάκαμψη στους φυσιολογικούς ρυθμούς λειτουργίας της Κινέζικης χαλυβουργίας σε συνδυασμό με το χαμηλό επίπεδο παραγγελιών νεότευκτων φορτηγών πλοίων θα συμβάλλει στην περαιτέρω αύξηση της τιμής των ναύλων.

Έχοντας επιτύχει σημαντική βελτίωση στις οικονομικές μας επιδόσεις μας κατά τη διάρκεια της, παραδοσιακά, πιο αδύναμης περιόδου του έτους, παραμένουμε αισιόδοξοι για το υπόλοιπο του 2018, ενώ είμαστε βέβαιοι ότι το βελτιούμενο περιβάλλον στη διεθνή ναυλαγορά θα ωφελήσει περαιτέρω τις αξίες των πλοίων τύπου Capesize και συνεπώς την καθαρή αξία του στόλου μας.

 

Σχετικά με την Seanergy Maritime Holdings Corp.

 

Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Αθήνα και έδρα τα Marshall Islands. Η Εταιρεία δραστηριοποιείται στην αγορά μεταφοράς χύδην ξηρών φορτίων μέσω της ιδιοκτησίας και διαχείρισης φορτηγών πλοίων.

Η Εταιρεία διαχειρίζεται ένα στόλο από συνολικά έντεκα πλοία, εννέα εκ των οποίων είναι τύπου Capesize και δύο τύπου Supramax, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 1.682.582 τόνους και με μέση ηλικία στόλου τα 9,2 έτη.

Οι μετοχές της Εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό ''SHIP''.

 

 

crossworldbanner

seanergybanerblue

antipollution

bv18

liberianbanner

panamanian

rstechnical

Ημερολόγιο

«  Αύγουστος 2018  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

wartsila

hellenicsw18

forummalta18

chiosnavig18

Αναζήτηση

ibiabanner