bms arcadia gac17
globalseaways17 

Star Bulk Carriers acquired 16 bulk carriers from Augustea & York Capital Management

Star Bulk Carriers acquired 16 bulk carriers from Augustea & York Capital Management

Star Bulk Carriers Corp. (the "Company" or "Star Bulk") (Nasdaq:SBLK) (Oslo Børs:SBLK R) announced that it has consummated the previously announced acquisition of sixteen (16) dry bulk

More...
Δ. Διαμαντίδης: Αγορά ενός capesize για την Marmaras Navigation

Δ. Διαμαντίδης: Αγορά ενός capesize για την Marmaras Navigation

Σχέδια επέκτασης του στόλου του για τον Έλληνα εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη. Η ναυτιλιακή εταιρεία του Marmaras Navigation αγόρασε ένα πλοίο capesize. Πρόκειται για το πλοίο SC Lotta 169.000

More...
Ν. Μουνδρέας: εξασφάλισε ναυλώσεις για δυο πλοία aframax

Ν. Μουνδρέας: εξασφάλισε ναυλώσεις για δυο πλοία aframax

Η ναυτιλιακή NGM Energy του εφοπλιστή Νίκου Μουνδρέα έκλεισε συμφωνίες για ναυλώσεις δυο πλοίων της τύπου aframax.

More...
Frangou: “We continue to see the positive effects of healthier charter markets on our business”

Frangou: “We continue to see the positive effects of healthier charter markets on our business”

Navios Maritime Holdings Inc., a global, vertically integrated seaborne shipping and logistics company, reported financial results for the third quarter and nine months ended September 30, 2018.

More...
TEN, Ltd Declares Strong Markets Across All Tanker Segments as it Announces 24th Long-Term Charter Year-to-Date

TEN, Ltd Declares Strong Markets Across All Tanker Segments as it Announces 24th Long-Term Charter Year-to-Date

TEN, Ltd announced the charter with profit sharing provisions of one suezmax tanker for 18 months to a major oil concern. This increases the number of vessels fixed on secured revenue contracts since

More...
Dry Bulk Market: Capesizes Had a Roller-coaster Week

Dry Bulk Market: Capesizes Had a Roller-coaster Week

Capesize A roller-coaster week for the big ships with hopes soaring at the start for a mini last quarter revival, only

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

Α Ν Δ Ρ Ε Α Σ Α. Τ Σ Α Β Λ Ι Ρ Η Σ

12 Ιουνίου 2013.

 

«Η Εταιρεία TSAVLIRIS  SALVAGE

στοχεύουμε να είμαστε πάντα παρόντες»

 

 

 

andreas tsavliris foto4

O κ. Ανδρέας Τσαβλίρης είναι ένας από τους κύριους εταίρους του Tsavliris Salvage Group. Επίσης ειναι πρόεδρος της Διεθνούς Ενωσης Ναυαγιαιρέσεων (International Salvage Union) ενώ από το 2006 διατελούσε μέλος της εκτελεστικής επιτροπής. Το ISU είναι ο μοναδικός οργανισμός που εκπροσωπεί όλες τις εταιρείες Salvage & Towage παγκοσμίως. ΄Οσον αφορά στον ΄Ομιλο Tsavliris Salvage στις αρμοδιότητές του συγκαταλέγονται τα τραπεζικά, οι αγοραπωλησίες, οι ναυπηγήσεις, οι ναυαγιαιρέσεις και ρυμουλκήσεις, οι ανελκύσεις ναυαγίων, οι ναυλώσεις και οι ασφαλίσεις.  Ο κ. Τσαβλίρης είναι alumin ’70  του Κολεγίου Αθηνών , Fellow of the Institute of Chartered Shipbrokers (F.I.C.S), ενώ κατέχει πτυχίο Ναυτικού Δικαίου και Οικονομικών από το City of London Polytechnic. Είναι μέλος του Institute of Chartered Arbitrators (Α.Ι.ARB) και μέλος του Poplar Technical / Engineering College.

Είναι επίσης μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας Λονδίνου , Greek Shipping Cooperation Comittee (GSCC) επί 28 συναπτά έτη και κύριο μέλος του Baltic Mercantile & Shipping Exchange. Είναι  μέλος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών , της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ιδιοκτητών Ρυμουλκών , European Tugowned Association ( ΕΤΑ) , του Ινστιτούτο Διαιτητών, του Ινστιτούτου Ορκωτών Ναυλομεσιτών , του Ινστιτούτου Ορκωτών Ασφαλιστών (C.I.I.) , της Ελληνικής Ένωσης Ναυαγιαιρέσεων , των  Ιδιοκτητών Ρυμουλκών , του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και της HELMEPA .

 

Ο κ.Τσαβλίρης επισημαίνει οτι «η εταιρεία διεξήγαγε μέχρι σήμερα περίπου 2000 επιχειρήσεις διάσωσης υπό το συμβόλαιο Lloyd's Open Form και μετά από αυτά τα επιτυχή αποτελέσματα αναδείχτηκε ως η πρώτη εταιρεία διάσωσης στη Μεσόγειο και από τις πρώτες στον κόσμο» και τονίζει πως «η αποτελεσματικότητα της εταιρείας βασίζεται στα υψηλής ποιότητας πλοία που κατέχει και διαχειρίζεται , στην εξειδίκευση και στην εμπειρία των πληρωμάτων της και στη συνολική υποδομή της. Στις επιχειρήσεις μας προέχει η διάσωση της ζωής και ακολουθεί εκείνη της ιδιοκτησίας».

Ο κ. Ανδρέας Τσαβλίρης μιλώντας στο efoplistesnews.gr αναφέρει πως «με τα αδέλφια μου είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που όλα αυτά τα χρόνια έχουμε  διαγράψει μία ανοδική πορεία και σήμερα είμαστε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του είδους παγκοσμίως».

                                                                                                       

synenteyxi stin Georgia Ermidou photo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνέντευξη στην Γεωργία Ερμίδη

 

-Η Ιστορία του κ. Ανδρέα Τσαβλίρη και της Tsavliris Salvage Group είναι αρκετά ενδιαφέρουσα. Η δημιουργία της Τsavliris Group οφείλει την έμπνευση και ίδρυση της στον  Αλέξανδρο Γ. Τσαβλίρη ο οποίος έφτασε στον Πειραιά ως πρόσφυγας από τη Μικρά Ασία στις αρχές του 1920 και άρχισε να εργάζεται με ένα μικρό ρυμουλκό στο λιμάνι. Αυτή ήταν η αρχή για την μελλοντική  πορεία μιας σημερινης παγκόσμιας κλάσης εταιρεία στο χώρο της ναυαγιαίρεσης και της ρυμούλκησης την Tsavliris Salvage.

Μιλήστε μου για τον πατέρα σας και για την οικογενειακή σας παράδοση όσον αφορά τη ναυτιλία. Πως ξεκίνησαν όλα, ποιός ήταν ο εμπνευστής αυτής της επιτυχούς πορείας στη ναυτιλία και αλήθεια πως αισθάνεστε που κουβαλάτε την κληρονομιά μιας οικογενειακής παράδοσης;

 

Ο αείμνηστος πατέρας μου Αλέξανδρος Γ. Τσαβλίρης είχε ξεκινήσει την καριέρα του στο λιμάνι του Πειραιά το 1929 με το ρυμουλκό Π/Κ  Αλέκος γνωστό σε όλους ως ''Μπούρμπουλας'' το οποίο απέκτησε με τους αδελφούς του και με τη βοήθεια του θείου του Νίκου Παπαδάτου.Το σκάφος ήταν ξύλινο για την κίνησή του έκαιγε άνθρακα με μια μικρή μηχανή ενός κυλίνδρου με ιπποδύναμη 10 ίππων.

Το 1939 ο Αλέξανδρος  άνοιξε το πρώτο πρακτορείο στο Λονδίνο που ονομάστηκε ''Tsavliris Shipping Ltd''.Το 1956 ίδρυσε στην Ελλάδα μια εταιρία management που ονομάστηκε  '' Tsavliris  Hellas  Ltd '' η οποία ήταν η τρίτη ναυτιλιακή εταιρία που εισήχθει στο μητρώο των ναυτιλιακών εταιριών. Στα μέσα της δεκαετίας του ΄60 είχε καταφέρει να δημιουργήσει ένα στόλο από 17 πλοία ξηρού φορτίου  συμπεριλαμβανομένων πλοίων τύπου Liberty.

Κατά τη διάρκεια 1962-1963 η εταιρεία Τσαβλίρης συμπεριέλαβε συμβόλαια με την Κούβα διοικώντας όλο το εξαγώμενο εμπόριο από τα νησιά της Καραΐβικής.  Αυτή η συμφωνία ήταν μια εξαιρετική επιτυχία. Ένα παράδειγμα είναι το γεγονός ότι η ναύλωση ενός πλοίου για ταξίδι 90-100 ημερών ήταν παραπάνω από αρκετό ώστε να καλύψει όλη την αξία του πλοίου.Η εταιρεία με τα ρυμουλκά Tsavliris Salvage and Towage ιδρύθηκε το 1964 εν μέσω συγκεκριμένων δυσκολιών καθώς και ανταγωνισμού με τις ήδη εγκατεστημένες επιχειρήσεις διάσωσης. Η εταιρεία διήυθυνε ένα στόλο από 28 ρυμουλκά με διεθνής ανακηρύξεις και δραστηριότητες .

Το 1971 η Tsavliris Group παρήγγειλε δύο νεότευκτα πλοία ξηρού φορτίου, 15,000 DWT τύπου SD 14 από το ναυπηγείο του Σκαραμαγκά. Έτσι ο Αλέξανδρος Τσαβλίρης κατάφερε να δημιουργήσει μια από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές επιχειρήσεις, με 17 εμπορικά πλοία , 29 ρυμουλκά και πάνω από 1000 εργαζόμενους σε θάλασσα και στεριά.

 Το 1973 ο Αλέξανδρος Γ.Τσαβλίρης , ο πατέρας μου , έφυγε από τη ζωή και την εταιρεία αναλαμβάνουμε οι τρεις υιοί του ο Νίκος , ο Γιώργος και εγώ . Πήραμε στα χέρια μας την εταιρεία και προχωρήσαμε σε παραγγελίες φορτηγών πλοίων . Κατόπιν το 1978  παραλάβαμε δύο νεότευκτα φορτηγά πλοία  27,000 DWT από τη Βραζιλία και το 1983 παραγγείλαμε  ένα νεότευκτο φορτηγό πλοίο 42,500 DWT από το ναυπηγείο Mitsubishi το οποίο και μας παραδόθηκε τον Φεβρουάριο του 1985. Συγχρόνως είχαμε αγοράσει και μερικά second hand φορτηγά πλοία 60.000 τόνων.

 

 -Σε ποιους άξονες κινούνται οι δραστηριότητες της εταιρείας Tsavliris Group και ποιά η στρατηγική που ακολουθείτε;

 Όλα αυτά τα χρόνια η εταιρία μας υιοθέτησε τη φιλοσοφία του να επενδύεις μόνο σε πολύ υψηλής ποιότητας πλοία με υψηλά επίπεδα προληπτικής συντήρησης. Οι δραστηριότητες του group υπήρξαν ποικίλες : από μεταφορά ξηρού φορτίου , ναυαγιαιρεσίες  και προστασία των πλοίων και των φορτίων τους , καταπολέμηση της θαλάσσιας ρύπανσης , πυρόσβεση καθώς και  υποβρύχιες υπηρεσίες. Η εταιρεία Αλέξανδρος Γ. Τσαβλίρης και οι Υιοί ιδρύθηκε το 1980 προς τιμήν του πατέρα μας . Ο στόλος αποτελούνταν από 16 ρυμουλκά πλοία.

Η εταιρεία διεξήγαγε μέχρι σήμερα περίπου 2000 επιχειρήσεις διάσωσης υπό το συμβόλαιο Lloyd's Open Form και μετά από αυτά τα επιτυχή αποτελέσματα αναδείχτηκε ως η πρώτη εταιρεία διάσωσης στη Μεσόγειο και από τις πρώτες στον κόσμο .Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία επεκτάθηκε στην ανέλκυση ναυαγίων και πήρε μέρος σε δύσκολες και επικίνδυνες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο με μεγάλη επιτυχία όπως το “Ανθυποπλοίαρχος Κωστάκος”, το “Poseidon Express” κ.α. Η τεχνολογία της εταιρείας και ο προηγμένος εξοπλισμός είναι αυτά που βοηθούν το εκπαιδευμένο προσωπικό της να δρα με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα σε επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.

Ο τεράστιος και προηγμένος εξοπλισμός , ο οποίος βρίσκεται στο Πέραμα , σε μια ιδιόκτητη εγκατάσταση , περιλαμβάνει μεταξύ άλλων θάλαμο αποσυμπίεσης , μεγάλες γεννήτριες και πολλά άλλα ειδικά μηχανήματα και εξαρτήματα για να διεκπεραιώνουν δύσκολες και επικίνδυνες ναυαγιαιρεσίες . Η αποτελεσματικότητα της εταιρείας βασίζεται στα υψηλής ποιότητας πλοία που κατέχει και διαχειρίζεται , στην εξειδίκευση και στην εμπειρία των πληρωμάτων της και στη συνολική υποδομή της. Στις επιχειρήσεις μας προέχει η διάσωση της ζωής και ακολουθεί εκείνη της ιδιοκτησίας. Επίσης η προστασία του περιβάλλοντος μας επιβάλλει να φροντίζουμε τον περιορισμό της θαλάσσιας ρύπανσης κατά τη διάρκεια μιας επιχείρησης.

 Όσον αφορά τον τομέα της εκπαίδευσης η Tsavliris Groups έχει εκδώσει τα  βιβλία : 1)΄΄Salvage at Sea΄΄ (VOl .I & II ) , 2)΄΄A guide for Emergency Towing Arrangements΄΄.Ο σκοπός αυτών των βιβλίων είναι να προσφέρει στους πλοιοκτήτες έναν οδηγό σχεδίων διάσωσης σε περίπτωση ανάγκης.

 

Tasman Spirit

-Η ΤSAVLIRIS SALVAGE GROUP είναι αφιερωμένη στη διάσωση της ζωής και της περιουσίας στη θάλασσα καθώς και στην προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος από ατυχήματα που σχετίζονται με τη ρύπανση. Με ρυμουλκά σε στρατηγικά σημεία προσφέρετε πολύτιμο έργο με τις υπηρεσίες σας διατηρώντας ένα σύγχρονο, παγκόσμιο δίκτυο μέσων διάσωσης. Η προσήλωση και η αφοσίωση στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας τι κόστος έχει για εσάς;

 

Η εταιρεία μας διατηρεί ναυαγοσωστικά σε στρατηγικά σημεία (σταθμούς ) σε όλο τον κόσμο και επενδύει ανελλιπώς σε έμψυχο και άψυχο δυναμικό. Επιτελούμε αυτό το έργο προσφέροντας εθελοντικές υπηρεσίες –με δική μας πρωτοβουλία - είμαστε εθελοντές. Ο τομέας των Ρ/Κ-Ν/Κ είναι πολύ απαιτητικός ,εγκυμονεί διαρκώς κινδύνους και δεν συγχωρεί λάθη. Χρειάζεται διαρκή επαγρύπνηση , εκπαίδευση , στρατιωτική πειθαρχία, όρεξη για σκληρή δουλειά σε αντίξοες συνθήκες. Ασφαλώς , η προσήλωση μας αυτή και η παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών έχει πολύ σημαντικά πάγια λειτουργικά κόστη.

Θεωρητικά, ένα Ρ/Κ-Ν/Κ μπορεί να «περιμένει» στη βάση του επί 365 ημέρες το χρόνο (με επιβάρυνση της εταιρείας μας με το λειτουργικό του κόστος) και να προσφέρει υπηρεσίες μία μόνο ημέρα τον χρόνο ή και καμία ! Είναι λοιπόν προφανές ότι αν δεν έχεις το «μικρόβιο» μέσα σου δεν μπορείς να ασχολείσαι με αυτό το επάγγελμα, το οποίο δεν είναι πολύ κερδοφόρο , όπως πολλοί πιστεύουν . Και μην ξεχνάτε ότι ο ναυαγοσώστης στις περισσότερες επιχειρήσεις διάσωσης που αναλαμβάνει καλείται να θέσει σε κίνδυνο την δική του ζωή, προκειμένου να διασώσει τον συνάνθρωπο , το περιβάλλον και τις περιουσίες που κινδυνεύουν.

 

-Πως αισθάνεστε που κουβαλάτε την κληρονομιά μιας οικογενειακής παραδοσης στην ναυτιλία;

Για να είμαι ειλικρινής, αισθάνομαι περήφανος και τυχερός που αποτελώ  ένα κομμάτι της πατροπαράδοτης ελληνικής ναυτικής βιομηχανίας. Ευγνωμονώ τον πατέρα μου, Αλέξανδρο Γ. Τσαβλίρη, που με αποφασιστικότητα και σκληρή δουλειά πραγματοποίησε το όραμα του και είναι μεγάλη τιμή για εμένα και τα αδέρφια μου, στα πλαίσια της οικογενειακής παράδοσης, να συμμετέχουμε και να συνεχίσουμε το έργο του.  

 

-Πως καταφέρνετε αυτό το ταξίδι που ξεκίνησε ο πατέρας σας στην ναυτιλία να συνεχίζετε σήμερα με την ίδια ένταση , ενέργεια και επιτυχία ;

Για να το πω με απλά  λόγια - με σκληρή δουλειά. Όταν ο πατέρας μου πρόσφυγας από τη Μικρά Ασία,  έφτασε στον Πειραιά στα μέσα της δεκαετίας του 1920, εργάσθηκε σε ένα μικρό ρυμουλκό στο λιμάνι. Αυτή η απασχόληση ήταν το εφαλτήριο για το όνειρο του να ασχοληθεί με τις επιχειρήσεις  ναυαγιαιρεσίας και ρυμούλκησης. 

Έτσι το 1964,  εντυπωσιασμένος και  βαθύτατα γοητευμένος  από τις ενέργειες και την ανδρεία των ανδρών διάσωσης, δημιούργησε μια επιχείρηση ναυαγιαιρεσιών,  η οποία μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια  εξελίχθηκε ως ο μεγαλύτερη εγγεγραμμένη ιδιοκτήτρια εταιρεία  ρυμουλκών στον κόσμο, με στόλο 30 πλοίων, ως το τέλος της  δεκαετίας του 1960.

Σύμφωνα με τη παγκόσμια οικονομική κατάσταση, οι αριθμοί αυτοί έχουν πλέον μειωθεί, αλλά χάρη σε μια δυναμική και επίπονη πολιτική εκσυγχρονισμού, ο στόλος της εταιρείας «Τσαβλίρης» είναι  άρτια εξοπλισμένος για να αντιμετωπίσει την πρόκληση των σημερινών αναγκών, αφού τα σύγχρονα πλοία είναι σαφώς μεγαλύτερα και  πιο πολύπλοκα, καθώς και με το πολύ ευαίσθητο θέμα της περιβαλλοντικής ευθύνης, το οποίο  προβάλει  νέες ανάγκες και απαιτήσεις  στη διαδικασία ναυαγιαιρεσίας.

 

HUI LONG

-Πρόσφατα εκλεγήκατε πρόεδρος του ΙSU (International Salvage Union) .Το ΙSU ως γνωστόν είναι ο μόνος διεθνής οργανισμός που εκπροσωπεί όλες τις εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται στο χώρο της διάσωσης και των ναυαγιαιρεσιών - ρυμουλκήσεων. Τι σκοπεύετε μέσω αυτής της θέσης να επιδιώξετε ;

Ως πρόεδρος της ISU, πιστεύω ακράδαντα  και ενθαρρύνω τη συνεργασία μεταξύ των ναυαγοσωστών για την επίλυση των προβλημάτων του κλάδου, την εξέλιξη και την ανάπτυξη της ναυαγιαιρεσίας σε παγκόσμια κλίμακα, καθώς επίσης και την σχέση αφοσίωσης  μεταξύ των  μελών  της  που την θεωρώ πολύ σημαντική για την επίτευξη των στόχων μας.

 

-Ως προεδρος του ISU  ποια τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ναυαγιαιρέσεων ;

Η βιομηχανία Ναυαγιαιρεσίας, όπως και οι περισσότερες βιομηχανίες,  οφείλει να ανταπεξέλθει σε  διάφορες προκλήσεις και  δυσκολίες.Αυτές καλούμαι  να αντιμετωπίσω μαζί  με τα μέλη της εκτελεστικής επιτροπής.

Συνοπτικά παραθέτω τα ζητήματα που χρήζουν άμεσης και ουσιαστικής αντιμετώπισης :


• αναγνώριση του έργου και των προσπαθειών της παγκόσμιας ναυαγοσωστικής κοινότητας,
• απαλλαγή των ναυτικών από την ποινικοποίηση
• χορήγηση ασυλίας
• καταφύγια
• εξάπλωση της κυβερνητικής παρέμβασης
• αφιλόξενα παράκτια κράτη
• ασυλία
• προεπιλογή πελατών
• αύξηση των αμοιβών διάσωσης
• ενθάρρυνση των επιχειρήσεων για την απομάκρυνση ναυαγίων
• ανάπτυξη των βέλτιστων πρακτικών για τη διαχείριση ναυτικού ατυχήματος
• ενημερωμένη σύμβαση διάσωσης
• επιβολή  υποχρεωτικής ασφάλισης,
• ακύρωση της απεριόριστης ευθύνης των ναυαγοσωστών
• χρηματικές εγγυήσεις  διάσωσης - δυσκολίες όσον αφορά στη συλλογή τους σε εχθρικά κράτη,

και φυσικά, ένα από τα πιο γνωστά θέματα του κλάδου,
• τη χορήγηση βραβείων για την διάσωση και την προστασία  του περιβάλλοντος.

 

kiperousa1

 

-Πως αντιμετωπίζετε τις όποιες δυσκολίες ;

Θα σας πω μια μικρή ιστορία:

Κάποτε ένας αγρότης είχε ένα γέρικο άλογο. Μια μέρα το άλογο έπεσε μέσα σε ένα πηγάδι. Ο αγρότης άκουσε τα απελπισμένα χλιμιντρίσματα του  και έσπευσε να το βοηθήσει. Αφού  δεν έβρισκε κάποιο τρόπο για να το γλυτώσει, ζήτησε από τους φίλους του  να τον βοηθήσουν  να γεμίσει  με χώμα το πηγάδι για να θαφτεί ζωντανό.

Το άλογο πανικοβλήθηκε, βλέποντας τον θάνατο του.  Καθώς όμως  οι άνθρωποι του έριχναν φτυαριές με χώμα πάνω του, μια σκέψη πέρασε από το μυαλό του. Κάθε φορά που έπεφτε μια φτυαριά χώμα στην πλάτη του, θα την τίναζε από τη ράχη του και θα πατούσε πάνω της για να ανέβει πιο ψηλά. . «Τίναζε το χώμα από τη ράχη σου και ανέβαινε ψηλότερα!!!», συνέχιζε να επαναλαμβάνει στον εαυτό του. Δεν το  ένοιαζε πόσο πονούσε με το χώμα που έπεφτε στην πλάτη του, ή πόσο ανέλπιδη ήταν η θέση του, πολέμησε τον πανικό του και απλά συνέχιζε με τη σκέψη  «τίναζε το χώμα από τη ράχη σου  και  ανέβαινε ψηλότερα»!

Έτσι,  σώθηκε  θριαμβευτικά!!!

Το νόημα  λοιπόν αυτής της ιστορίας είναι ότι αυτό  που θα τον σκότωνε, τον  βοήθησε, γιατί διαχειρίστηκε με ψυχραιμία τις αντιξοότητες και βρήκε τη λύση.Το ίδιο συμβαίνει και στη ζωή μας, αν δεν  παραδώσουμε τα όπλα, μπορούμε να νικήσουμε.

Εξάλλου, κανένα πρόβλημα δεν λύνεται ποτέ, στο ίδιο επίπεδο που γεννήθηκε!

 

-Ποια είναι κατά τη γνώμη σας η στάση των ασφαλιστών.

Επισήμως, οι ναυτιλιακοί ασφαλιστές στηρίζουν τις ναυαγοσωστικές εταιρείες στις διεθνείς αγορές. Αυτό είναι θεωρία. Στην πράξη, αποφεύγουν να παίρνουν θέση σε θέματα διασωστικών υπηρεσιών και συχνά αποτρέπουν τους διαχειριστές των πλοίων να το κάνουν. Έχουν ακόμη ιδρύσει ειδικά εταιρικά τμήματα για να χειρίζονται ναυαγοσωστικές υποθέσεις. Ο λόγος είναι πως δεν πείθονται ότι αξίζει να επενδύσουν σε αυτόν τον τομέα.

 

kiperousa foto2 

-Μιλήστε μου επίσης για το θέμα που αφορά τους σταθμούς ασφαλούς λιμενίσμού. 

 

 

Η ναυαγοσωστική ναυτιλία ενθαρρύνει την υιοθέτηση από τα παράκτια κράτη λιμανιών που θα λειτουργούν ως προστατευόμενοι σταθμοί για τα διασωστικά σκάφη.  Από τον Δεκέμβριο του 2003 ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΔΝΟ) υιοθέτησε δυο προτάσεις που προωθούν τις διαδικασίες παροχής ασύλου σε πλοία που κινδυνεύουν. Παρόλα αυτά , πιστεύουμε ότι το διεθνές νομικό πλαίσιο που ισχύει δεν είναι στο ελάχιστο ικανοποιητικό , καθώς το θέμα της ευθύνης και αποζημίωσης δεν έχει κατάλληλα επιληφθεί. Τα δυο νομοθετικά όργανα της ΕΕ , το κοινοβούλιο και το συμβούλιο , βρίσκονται στη διαδικασία υιοθέτησης της πρότασης της Κομισιόν για την τροποποίηση των σχετικών διατάξεων του European Vessel Traffic Monitoring Directive . Η προτεινόμενη οδηγία από την Κομισιόν στοχεύει στην καθιέρωση ενός ξεκάθαρου και πιο ακριβούς νομοθετικού πλαισίου για τους σταθμούς που θα λειτουργούν ως καταφύγια.

-Σε τελετή απονομής των βραβείων της Ελληνικής Ναυτιλίας για το 2007, την οποία διοργάνωσε η εφημερίδα Lloyds List του Λονδίνου, η εταιρεία σας έλαβε το βραβείο επιτεύγματος της χρονιάς στον τομέα ασφάλειας ή περιβάλλοντος ενώ η επιτροπή σχολίασε θετικά το έργο της εταιρείας στις περιπτώσεις των Golden Sky και New Flame. Ποιοί θεωρείτε οτι είναι οι λόγοι που σας έκαναν να ξεχωρίσετε ;

 

Ηταν μία εξαιρετικά σημαντική διάκριση και δικαίωση για την εταιρεία μας .Η επιτροπή (Panel) των κριτών του LIoyds List Greek Shipping Award 2007, μας τίμησε για τις υπηρεσίες διάσωσης που προσφέραμε στα πλοία «GOLDEN SKY» & το «NEW FLAME» . Η πρώτη αφορούσε στην επανάπλευση του φορτηγού πλοίου  «GOLDEN SKY» , το οποίο είχε προσαράξει στη Λάτβια λόγω μηχανικής βλάβης. Η όλη επιχείρηση που χαρακτηρίσθηκε ως «impossible job» έγινε κάτω από εξαιρετικά αντίξοες καιρικές συνθήκες (αξίζει να σημειωθεί ότι οι θερμοκρασίες που επικρατούσαν ήταν υπό το μηδέν) . Με ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο , σε σύντομο χρονικό διάστημα , επετεύχθη η μεταφόρτωση του φορτίου (9,000 τόνοι) και η μεταφορά όλων των πετρελαίων και λιπαντικών του πλοίου , ενώ παράλληλα απετράπη ο κίνδυνος μόλυνσης του θαλάσσιου περιβάλλοντος .

Η δεύτερη επιχείρηση διάσωσης αφορούσε στο φορτηγό πλοίο «NEW FLAME », το οποίο μετά από πρόσκρουση με το πετρελαιοφόρο πλοίο «TORM GERTRUD» , εγκαταλείφθηκε από το πλήρωμα του και προσάραξε στο Γιβραλτάρ . Η εταιρεία μας ολοκλήρωσε με επιτυχία την απάντληση 780 κυβικών τόνων πετρελαίου , μολονότι το πλοίο ήταν εκτεθειμένο σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες , χωρίς να γίνει διαρροή στη θάλασσα. Η εν λόγω επιχείρηση ήταν τόσο επιτυχής που η ίδια η Κυβέρνηση του Γιβραλτάρ μας έδωσε θερμά συγχαρητήρια.

Απαιτείται λοιπόν μεγάλη ευελιξία, γρήγορες αποφάσεις και άμεσες δράσεις.  Ως εταιρεία με αφοσιωμένο στόλο ναυαγοσωστικών πλοίων σε σταθμούς επείγουσας ανάγκης στοχεύουμε να είμαστε παρόντες.

 

GOLDEN SKY

-Είναι γεγονός ότι αρκετοί Έλληνες εφοπλιστές δραστηριοποιούνται σε διεθνές επίπεδο τα τελευταία χρόνια και εσείς είστε ένας από αυτούς. Πως αντέδρασαν και αντιδρούν οι Ελληνες εφοπλιστές στην παγκόσμια οικονομική κρίση;

Η εμπορική μας ναυτιλία αποτελείται από εξειδικευμένες επιχειρήσεις μεγάλου κεφαλαίου, που δραστηριοποιούνται κυρίως στο εξωτερικό, όπου επικρατεί σκληρό ανταγωνιστικό περιβάλλον και υψηλά standards. Έχει δε αποδειχτεί ότι η επιτυχής υποστήριξη της εμπορικής ναυτιλίας και κυρίως η στήριξη και προαγωγή του εθνικού νηολογίου απαιτεί έναν αυτοδύναμο διοικητικό φορέα , που εμπνέει εμπιστοσύνη και σταθερότητα . Δηλαδή συγκροτημένη οργάνωση υπηρεσιών που καλύπτουν όλους τους τομείς του πλοίου , εξειδικευμένα και έμπειρα στελέχη που εξυπηρετούν με ταχύτητα και ευελιξία ,καθ’ όλο το 24ωρο , όλο το έτος και με επικεφαλής αυτόνομη  και υπεύθυνη πολιτική ηγεσία. Τα ετήσια στατιστικά στοιχεία του Lloyds RegisterFairplay της 1.2.2010 δείχνουν ότι η ελληνική σημαία έχασε το 14% των πλοίων της.

Η υποστήριξη του εθνικού νηολογίου είναι θέμα μεγίστης σημασίας διότι μόνο η ελληνική σημαία δημιουργεί ελληνική ναυτιλία , δηλαδή και εθνικό νηολόγιο και ελληνόκτητα πλοία και απαράμιλλη τεχνογνωσία με την εκπαίδευση των στελεχών του μέλλοντος για τα πλοία, τις επιχειρήσεις και τη ναυτιλιακή υποδομή της χώρας. Χωρίς την Ελληνική σημαία η Ελληνική εμπορική ναυτιλία μοιραίως θα τείνει σε σταδιακό μαρασμό.

                     

           Λίγοι γνωρίζουν το μεγάλο ενδιαφέρον του Ανδρέα Τσαβλίρη για την εξερεύνηση του θαλάσσιου περιβάλλοντος καθώς και για τις καταδύσεις . Αυτή η διάθεση του για περιπέτεια τον οδήγησε σε μία από τις πιο επικίνδυνες καταδύσεις , το 1998 , 3 μίλια έξω από την Κέα (Τζια ) , σε βάθος 120 μέτρων , στο βυθισμένο πλοίο Βρετανικός (Britannic), που είναι ο δίδυμος αδελφός  του Τιτανικού .

 

         Το υπερωκεάνιο , που επιτάχθηκε από το Βρετανικό Ναυαρχείο και μετατράπηκε σε πλωτό νοσοκομείο είχε χρησιμοποιηθεί από το Βασιλικό Ναυτικό στη Μεσόγειο για την εκκένωση χιλιάδων τραυματιών από τα πολεμικά μέτωπα της Τουρκίας ,των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής.

      Κατά τη διάρκεια μιας αποστολής , την 21η Νοεμβρίου 1916,  το πλοίο κλυδωνίστηκε απροειδοποίητα από μια ισχυρή έκρηξη ενώ έπλεε στο Στενό της Κέας με προορισμό το νοσοκομειακό σταθμό της Λήμνου. Παρά το γεγονός ότι ο σχεδιασμός του σκάφους είχε βελτιωθεί σημαντικά μετά το ναυάγιο του Τιτανικού  το πλοίο βυθίστηκε σε λιγότερο από μια ώρα.

Ο Ανδρέας Τσαβλίρης είναι ένας από εκείνους που οργάνωσαν επιχείρηση κατάδυσης στο κουφάρι του πλοίου Βρετανικού .

 Καθώς κατέβαινε στο βάθος των 120 μέτρων σε αυτό το σκούρο μπλέ της θάλασσας  καθώς ξεχώρισε το πλοίο αισθάνθηκε ενα δέος. Η ανάγκη για περιπέτεια ανάμικτη με την αίσθηση του κινδύνου.

 Το πλοίο Βρετανικός ακίνητο, κείτοταν εκεί , ξεχασμένο απο τον χρόνο σε αυτόν τον απέραντο κόσμο του ωκεανού.

Κατευθύνθηκε προς τα εκεί. Περιπλανήθηκε στον χώρο , έκανε εξερεύνηση του ναυαγίου και φανταζόταν  πως θα ήταν η ζωή των ανθρώπων  τότε , εκείνη την εποχή , σε αυτό το πλοίο την ίδια ώρα όπου όλα γύρω του ήταν βουβά.  Λίγο πριν τελειώσει την κατάδυση του και επιστρέψει στην επιφάνεια βρήκε στον βυθό ένα λευκό φλιτζάνι της εταιρείας White star. Το θυμάται σαν μια ανάμνηση , σαν μια εικόνα από το ραγισμένο και άδοξο τέλος αυτού του πλοίου . Η κατάδυση αυτή για τον Ανδρέα Τσαβλίρη  ήταν οπως μου είπε χαρακτηριστικά μια καταπληκτική και συγκλονιστική εμπειρία.

 

-Κλείνοντας αυτήν την συνέντευξη  πείτε μου ποιο είναι το μυστικό επιτυχίας που κρατάτε από τον πατέρα σας , αλλά και εσείς κατέχοντας τιμητικές διεθνείς θέσεις και βιώνοντας ένα γεωγραφικά πολυάσχολο επαγγελματικό πρόγραμμα ποια φιλοσοφία ζωής ακολουθείτε ;

Ο αείμνηστος πατέρας μου Αλέξανδρος ήταν εργατικός ,έξυπνος, φιλόδοξος και διορατικός. Έβλεπε μια μεγάλη Ελληνική Ναυτιλία να αναπτύσσεται ως η μεγαλύτερη ναυτιλιακή δύναμη στον κόσμο.

Αυτές τις ιδέες, σκέψεις , αρχές και παράδοση συνεχίζουμε σήμερα με τα αδέλφια μου και είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που όλα αυτά τα χρόνια , με εξαίρεση ορισμένες δύσκολες εποχές , έχουμε  διαγράψει μία ανοδική πορεία και σήμερα είμαστε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του είδους παγκοσμίως.

Η φιλοσοφία της ζωής μου στηρίζεται σε μία απλή ,θα μπορούσα να πω, θεώρηση της ζωής : έκαστος εφ’ ω ετάχθη θα πρέπει  – με αποφασιστικότητα, εργατικότητα και αισιοδοξία -  να αγωνίζεται  εντίμως με πειθαρχία και σεβασμό για να πετύχει τους στόχους και τα όνειρα του. Μόνο έτσι η ζωή αποκτά αληθινό νόημα. 

-κ.Τσαβλίρη τι ξεχωρίζετε ως πιο σημαντικό στη ζωή;

Πιστεύω πως το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή του ανθρώπου είναι η οικογένεια και είμαι ευλογημένος τόσο για την οικογένεια στην οποία γεννήθηκα, όσο  και για την οικογένεια που δημιουργήσαμε  με την γυναίκα μου Μιλένα και τα τρία όμορφα παιδιά μας.  Πρόσφατα έγινα και παππούς!

Με τα αδέρφια μου μεγαλώσαμε με παραδοσιακές οικογενειακές αξίες, υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλον, τις οικογένειές μας,αλλά και τους ανθρώπους που εργάζονται στις επιχειρήσεις μας. Είμαστε όλοι μια μεγάλη οικογένεια!

 

 

crossworldbanner

seanergybanerblue

antipollution

bv18

scrubbers360

panamanian

rstechnical

Ημερολόγιο

«  Δεκέμβριος 2018  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

wartsila

hellenicsw18

shipfinance19

posidoniasea18

Αναζήτηση

mariteconom1