archonmaritime2 crossworldmarine24f1 gac17

latscologo 

Lomar Shipping announcement

Lomar Shipping announcement

We are delighted to confirm the safe delivery of our recently sold containership, the 3,237-TEU ANTIBES EXPRESS, to her new owners, Piraeus-based Element Shipmanagement.

More...
Navig8 takes delivery of the second of six newbuild MRs with emission reducing technology

Navig8 takes delivery of the second of six newbuild MRs with emission reducing technology

The Navig8 Exceed will utilise a range of technologies that improve operational efficiency, lessen fuel consumption, and reduce emissions.

More...
TEN Ltd. announces the sale of a 2007-built aframax tanker

TEN Ltd. announces the sale of a 2007-built aframax tanker

16 acquisitions with 1.2 year average 10 sales with 18.5 year average Green-growth initiative program continues

More...
KEYS Azalea Completes First Ship-to-Ship LNG Bunkering in Western Japan

KEYS Azalea Completes First Ship-to-Ship LNG Bunkering in Western Japan

Promoting the use of LNG as marine fuel and contributing to a reduction of GHG emissions

More...
The Baltic Exchange - Weekly Tanker report

The Baltic Exchange - Weekly Tanker report

Clean LR2 In the MEG this week LR2 freight plateaued after last week’s positive resurgence. The TC1 rate for 75kt MEG/Japan dipped a modest three points to WS208 and the 90kt MEG/UK-Continent TC20 voyage went from $6.45 million to $6.33…

More...
Safe Bulkers, Inc. Announces Agreement for the Acquisition of One Newbuild Japanese Kamsarmax Class Dry-bulk Vessel

Safe Bulkers, Inc. Announces Agreement for the Acquisition of One Newbuild Japanese Kamsarmax Class Dry-bulk Vessel

Safe Bulkers, Inc., an international provider of marine drybulk transportation services, announced today that it has entered into an agreement for the acquisition of a Japanese, 82,000 dwt, dry-bulk, Kamsarmax class vessel, with a scheduled delivery date within the fourth…

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

Συνεντεύξεις

11 Δεκεμβρίου 2015.

Α Ρ Η Σ  Α Ρ Β Α Ν Ι Τ Α Κ Η Σ

 

«Ο Φοίνικας έχει καταγράψει μια εξαιρετική αναπτυξιακή πορεία μέσα σε αντίξοες διεθνείς και εθνικές συνθήκες»

 

arisarvanitakisΟ Άρης Αρβανιτάκης είναι ναυπηγός μηχανικός και CEO του οργανισμού «Φοίνιξ Νηογνώμων ΑΕ». Όλη η επαγγελματική του καριέρα έχει εξελιχτεί μέσα σε νηογνωμονικό περιβάλλον και κατά συνέπεια είναι γνώστης του αντικειμένου.

Έχει ασχοληθεί με όλο το φάσμα της ναυπηγικής δραστηριότητας: μελέτες, κατασκευές και επιθεωρήσεις πλοίων.

Ο κ. Άρης Αρβανιτάκης επισημαίνει ότι «η έννοια των κανονισμών ασφάλειας περιλαμβάνει ένα ευρύ, ιδιαίτερα σύνθετο και πολύπλοκο θεσμικό και συστημικό πλαίσιο που εφαρμόζεται σε όλα τα στάδια της ζωής του πλοίου από τη ναυπήγηση και καθόλη τη διάρκεια της υπηρεσιακής του ζωής».

Ο κ. Αρβανιτάκης τονίζει πως «οι στόχοι μας στην τρέχουσα χρονική περίοδο παραμένουν, όπως πάντα, η διατήρηση των ποιοτικών χαρακτηριστικών που μας έχουν οδηγήσει στη θέση που κατέχουμε σήμερα σε διεθνές επίπεδο και επιπλέον να εδραιώσουμε μια ισχυρή και δυναμική εξελικτική παρουσία στην Ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα με την παροχή επαγγελματικών και ποιοτικών υπηρεσιών σε ανταγωνιστικό κόστος».

Όσον αφορά πρόσφατα στην αναγνώριση του ΦΟΙΝΙΞ ΝΗΟΓΝΩΜΩΝ Α.Ε. από την Ελληνική Δημοκρατία σημειώνει πως «στην Ελλάδα πέραν των εννέα μεγάλων και παγκοσμίως γνωστών νηογνωμόνων και της αντίστοιχης διεύθυνσης του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, ο ΦΟΙΝΙΞ είναι η 3η μόλις εταιρεία που παίρνει τέτοια αναγνώριση τα τελευταία 100 χρόνια».

 

 

Συνέντευξη στην Γεωργία Ερμίδη

 

-Μιλήστε μας για τον νηογνώμονα σας. Πότε ιδρύθηκε;

 

Ο Φοίνικας ιδρύθηκε το 2000. Μετρώντας μόνον 15 χρόνια ύπαρξης είμαστε ακόμη σε νηπιακή ηλικία αναλογικά με το πότε ιδρύθηκαν άλλοι νηογνώμονες χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερούμεθα εμπειρίας ή τεχνογνωσίας. Η έντονη δημιουργική αναζήτηση των ιδρυτών του, συμπεριλαμβανομένου και εμένα, αποτέλεσε το έναυσμα για αυτό που έχουμε πετύχει μέχρι τώρα. Τίποτα δεν ήταν εύκολο, ιδιαίτερα σε εποχές που το θεσμικό πλαίσιο ναυπήγησης και επιθεώρησης πλοίων ήταν πολύ απαιτητικό και γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικό με σωρεία νέων απαιτήσεων που προκύπτουν συνεχώς. Ο Φοίνικας, συγκριτικά με την ηλικία του, έχει καταγράψει μια εξαιρετική αναπτυξιακή πορεία μέσα σε αντίξοες διεθνείς και εθνικές συνθήκες. Χωρίς να έχει νόημα να υπεισέρθω σε λεπτομέρειες, μπορώ να σας πω ότι δεν υπήρξε φυσικά καμιά μαγική συνταγή αλλά μόνον σκληρή ομαδική δουλειά, όραμα και κέφι για δημιουργία με απόλυτο σεβασμό τόσο για τους ανθρώπους μας όσο και για τους πελάτες μας.

-Που έχετε την έδρα σας; Πόσα βαπόρια είναι εγγεγραμμένα στο νηογνώμονα σας;

Η έδρα του νηογνώμονα είναι στον Πειραιά που παραδοσιακά αποτελεί κέντρο της ναυτιλιακής δραστηριότητας παρά τις διαρροές των τελευταίων ετών. Ο νηογνώμονας διατηρεί επίσης 10 υποκαταστήματα στο εξωτερικό σε περιοχές στρατηγικά επιλεγμένες για την πληρέστερη γεωγραφική κάλυψη των δραστηριοτήτων του. Έχουμε γραφεία στην Ουκρανία, Τουρκία, Λίβανο, Αίγυπτο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Νιγηρία, Ινδία, Νότια Αφρική, Γερμανία και Παναμά. Στην παρούσα φάση είναι εγγεγραμμένα στο μητρώο του νηογνώμονα περισσότερα από 500 πλοία κάθε τύπου και μεγέθους που είναι νηολογημένα σε διάφορες σημαίες από τις οποίες ο οργανισμός μας είναι εξουσιοδοτημένος να εκδίδει τα προβλεπόμενα θεσμικά πιστοποιητικά.

phoenix-Πρόσφατα έγινε η αναγνώριση του ΦΟΙΝΙΞ ΝΗΟΓΝΩΜΩΝ Α.Ε. από την Ελληνική Δημοκρατία. Τι αποτελεί αυτό για εσάς;

 

Η σημασία αυτής της αναγνώρισης είναι μεγάλη και πολυδιάστατη. Στην Ελλάδα, πέραν των εννέα μεγάλων και παγκοσμίως γνωστών νηογνωμόνων και της αντίστοιχης διεύθυνσης του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής είμαστε η 3η μόλις εταιρεία που παίρνει τέτοια αναγνώριση τα τελευταία 100 χρόνια. Η αναγνώριση αυτή καλύπτει τις απαιτήσεις της εθνικής νομοθεσίας και ο οργανισμός μας θα συμβάλλει ουσιαστικά με την ποιότητα των υπηρεσιών του στην αναβάθμιση των υπηρεσιών ελέγχου και πιστοποίησης πλοίων στην εγχώρια ναυτιλιακή κοινότητα. Σε εσωτερικό επίπεδο αυτή η αναγνώριση είναι μια ακόμη επιβράβευση και αναγνώριση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του Φοίνικα που μας πρόσφερε μεγάλη χαρά και συγκίνηση. Παράλληλα είναι εξαιρετικά ισχυρή η αίσθηση της ευθύνης που συνεπάγεται αυτή η αναγνώριση και αυτήν την ευθύνη θα την τιμήσουμε στο ακέραιο προς όλες τις πλευρές. Στο κεντρικό μας γραφείο, στον Πειραιά, έχει συσταθεί τμήμα Ελληνικής αρχής με προσωπικό κατάλληλα εκπαιδευμένο και ήδη παρέχουμε υπηρεσίες, ενώ έχουμε εγκαταστήσει μια πολύ καλή συνεργασία με την εποπτεύουσα αρχή του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής στη βάση της διμερούς συμφωνίας που έχουμε υπογράψει.

 

-Οργανώνεται δίκτυο αποκλειστικών επιθεωρητών σε παράκτιες περιοχές της Ελλάδας που παρουσιάζουν ναυτιλιακό ενδιαφέρον. Τι περιλαμβάνει αυτή η διαδικασία;

 

Η διαδικασία ανάπτυξης του δικτύου είναι σύνθετη και πολυδιάστατη. Ξεκινά με τον προσδιορισμό των περιοχών που πρέπει να καλύψουμε με διάφορα κριτήρια που έχει ορίσει η διοίκηση του οργανισμού μέχρι την τελική υλοποίηση της που σημαίνει τον διορισμό του αποκλειστικού επιθεωρητή στην περιοχή που θα καλύπτει. Ενδιάμεσα υπάρχουν διάφορα στάδια που περιλαμβάνουν ανεύρεση των κατάλληλων υποψηφίων σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο νόμος, αρχική αξιολόγηση των υποψήφιων επιθεωρητών, εκπαίδευση και τελική αξιολόγηση. Σε κάθε περίπτωση, ένα από τα δυσκολότερα στάδια είναι η εύρεση των κατάλληλων υποψηφίων καθώς ο οργανισμός έχει θέσει ιδιαίτερα υψηλά κριτήρια στην αξιολόγησή του. Οι επιθεωρητές του δικτύου αποτελούν την εικόνα του οργανισμού στις τοπικές κοινωνίες που δραστηριοποιούνται άρα, όπως αντιλαμβάνεστε, η ποιότητα του χαρακτήρα, το ήθος και ο επαγγελματισμός τους είναι χαρακτηριστικά εξόχως σημαντικά πέραν του θεσμικού πλαισίου που ορίζει τα τυπικά προσόντα.

arisarvanitakis2

 

-Πόσο σημαντικοί είναι οι κανονισμοί ασφαλειας τόσο επί της ναυπήγησης των πλοίων όσο και επί του εξοπλισμού τους;

 

Η έννοια των κανονισμών ασφάλειας περιλαμβάνει ένα ευρύ, ιδιαίτερα σύνθετο και πολύπλοκο θεσμικό και συστημικό πλαίσιο που εφαρμόζεται σε όλα τα στάδια της ζωής του πλοίου από τη ναυπήγηση και καθόλη τη διάρκεια της υπηρεσιακής του ζωής. Αντιλαμβάνεστε ότι η εφαρμογή των κανονισμών ασφάλειας είναι εξόχως σημαντική καθώς οι κανονισμοί αποβλέπουν στην αποτροπή κινδύνων κατά της ανθρώπινης ζωής, της ρύπανσης του περιβάλλοντος και της περιουσίας. Η σωστή εφαρμογή τους με κριτική αντίληψη και επαγγελματισμό είναι ο μόνος τρόπος να αποτραπούν οι κίνδυνοι αυτοί.

 

-Η νηογνωμονική δουλειά είναι απαιτητική όχι μόνο λόγω της τεχνικής εξειδίκευσης και γνώσης που απαιτείται αλλά και λόγω της ιδιαίτερης πελατειακής σχέσης. Η αγορά είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Τι στόχους έχετε θεσει για το επόμενο χρονικό διάστημα;

 

Καταρχήν συμφωνώ και επαυξάνω ότι η νηογνωμονική δουλειά είναι ιδιαίτερα απαιτητική! Η διοίκηση του Φοίνικα έθετε πάντοτε ρεαλιστικούς και μετρήσιμους στόχους ώστε να είναι εφικτή η ουσιαστική αποτίμηση του έργου του οργανισμού. Οι στόχοι μας στην τρέχουσα χρονική περίοδο παραμένουν, όπως πάντα, η διατήρηση των ποιοτικών χαρακτηριστικών που μας έχουν οδηγήσει στη θέση που κατέχουμε σήμερα σε διεθνές επίπεδο και επιπλέον να εδραιώσουμε μια ισχυρή και δυναμική εξελικτική παρουσία στην Ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα με την παροχή επαγγελματικών και ποιοτικών υπηρεσιών σε ανταγωνιστικό κόστος. Η φιλοσοφία της διοίκησης του οργανισμού δεν εστιάζει στο κέρδος αλλά στην ποιοτική σχέση με τους πελάτες του. Μέσα από την εδραίωση σχέσεων εμπιστοσύνης και επαγγελματικού αλληλοσεβασμού το κέρδος μπορεί να ακολουθήσει σαν φυσική συνέπεια.

seanergymaritime1

dominicaconsulate

bvbanner2022

Ημερολόγιο

«  Ιούλιος 2024  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

lapwingslogo

esmlogo24

ccslogo

bannerorion19 

hsw24banner1

esg24gh20

Αναζήτηση