archonmaritime2 arcadia gac17

latscologo 

NGM Energy: Αγορές πλοίων για τον Μουνδρέα

NGM Energy: Αγορές πλοίων για τον Μουνδρέα

Η NGM Energy του Νίκου Μουνδρέα εξαγόρασε το χωρητικότητας 176,000 dwt πλοίο DS Charme, κατασκευής 2011, στην τιμή των 28 εκατ. δολαρίων απο Γερμανικά συμφέροντα.

More...
Θανάσης Μαρτίνος: εξαγόρασε δύο υπό κατασκευή MR δεξαμενόπλοια

Θανάσης Μαρτίνος: εξαγόρασε δύο υπό κατασκευή MR δεξαμενόπλοια

Η ναυτιλιακή Eastern Mediterranean Maritime του εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου εξαγόρασε δύο υπό κατασκευή MR δεξαμενόπλοια χωρητικότητας 49,800 dwt, έναντι 37,8 εκατ. δολαρίων το καθένα.

More...
Proman Stena Bulk confirm successful launching of first methanol vessel

Proman Stena Bulk confirm successful launching of first methanol vessel

Proman Stena Bulk have successfully completed the launching of the Stena Pro Patria, the first of three 49,900 dwt methanol dual-fuel MR tankers that Proman and Stena Bulk are building together as part of their JV.

More...
Μαρία Αγγελικούση: Συμφωνία για την κατασκευή μέχρι και τεσσάρων LNG carriers

Μαρία Αγγελικούση: Συμφωνία για την κατασκευή μέχρι και τεσσάρων LNG carriers

Η ναυτιλιακή Maran Gas Maritime, θυγατρική του Ομίλου Angelicoussis, υπέγραψε συμφωνία με το ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) της Νότιας Κορέας για την κατασκευή μέχρι και τεσσάρων LNG carriers.

More...
Όμιλος V Group: Δημοσίευση του 1ου Απολογισμού Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για το έτος 2020

Όμιλος V Group: Δημοσίευση του 1ου Απολογισμού Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για το έτος 2020

Τον 1ο Απολογισμό Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης δημοσίευσε ο Όμιλος Εταιρειών V Group σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα GRI Standards, AA 1000 και SASB, στον οποίο παρουσιάζεται αναλυτικά ο τρόπος που επιδρά θετικά στην κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον.

More...
Global Ship Lease announces new multi-year charters

Global Ship Lease announces new multi-year charters

Quarterly dividend to increase by 50% to $0.375 per share, more than triple the dividend initially announced in January 2021 Newly signed post-panamax forward charters add EBITDA over five years

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

Συνεντεύξεις

11 Δεκεμβρίου 2015.

Α Ρ Η Σ  Α Ρ Β Α Ν Ι Τ Α Κ Η Σ

 

«Ο Φοίνικας έχει καταγράψει μια εξαιρετική αναπτυξιακή πορεία μέσα σε αντίξοες διεθνείς και εθνικές συνθήκες»

 

arisarvanitakisΟ Άρης Αρβανιτάκης είναι ναυπηγός μηχανικός και CEO του οργανισμού «Φοίνιξ Νηογνώμων ΑΕ». Όλη η επαγγελματική του καριέρα έχει εξελιχτεί μέσα σε νηογνωμονικό περιβάλλον και κατά συνέπεια είναι γνώστης του αντικειμένου.

Έχει ασχοληθεί με όλο το φάσμα της ναυπηγικής δραστηριότητας: μελέτες, κατασκευές και επιθεωρήσεις πλοίων.

Ο κ. Άρης Αρβανιτάκης επισημαίνει ότι «η έννοια των κανονισμών ασφάλειας περιλαμβάνει ένα ευρύ, ιδιαίτερα σύνθετο και πολύπλοκο θεσμικό και συστημικό πλαίσιο που εφαρμόζεται σε όλα τα στάδια της ζωής του πλοίου από τη ναυπήγηση και καθόλη τη διάρκεια της υπηρεσιακής του ζωής».

Ο κ. Αρβανιτάκης τονίζει πως «οι στόχοι μας στην τρέχουσα χρονική περίοδο παραμένουν, όπως πάντα, η διατήρηση των ποιοτικών χαρακτηριστικών που μας έχουν οδηγήσει στη θέση που κατέχουμε σήμερα σε διεθνές επίπεδο και επιπλέον να εδραιώσουμε μια ισχυρή και δυναμική εξελικτική παρουσία στην Ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα με την παροχή επαγγελματικών και ποιοτικών υπηρεσιών σε ανταγωνιστικό κόστος».

Όσον αφορά πρόσφατα στην αναγνώριση του ΦΟΙΝΙΞ ΝΗΟΓΝΩΜΩΝ Α.Ε. από την Ελληνική Δημοκρατία σημειώνει πως «στην Ελλάδα πέραν των εννέα μεγάλων και παγκοσμίως γνωστών νηογνωμόνων και της αντίστοιχης διεύθυνσης του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, ο ΦΟΙΝΙΞ είναι η 3η μόλις εταιρεία που παίρνει τέτοια αναγνώριση τα τελευταία 100 χρόνια».

 

 

Συνέντευξη στην Γεωργία Ερμίδη

 

-Μιλήστε μας για τον νηογνώμονα σας. Πότε ιδρύθηκε;

 

Ο Φοίνικας ιδρύθηκε το 2000. Μετρώντας μόνον 15 χρόνια ύπαρξης είμαστε ακόμη σε νηπιακή ηλικία αναλογικά με το πότε ιδρύθηκαν άλλοι νηογνώμονες χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερούμεθα εμπειρίας ή τεχνογνωσίας. Η έντονη δημιουργική αναζήτηση των ιδρυτών του, συμπεριλαμβανομένου και εμένα, αποτέλεσε το έναυσμα για αυτό που έχουμε πετύχει μέχρι τώρα. Τίποτα δεν ήταν εύκολο, ιδιαίτερα σε εποχές που το θεσμικό πλαίσιο ναυπήγησης και επιθεώρησης πλοίων ήταν πολύ απαιτητικό και γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικό με σωρεία νέων απαιτήσεων που προκύπτουν συνεχώς. Ο Φοίνικας, συγκριτικά με την ηλικία του, έχει καταγράψει μια εξαιρετική αναπτυξιακή πορεία μέσα σε αντίξοες διεθνείς και εθνικές συνθήκες. Χωρίς να έχει νόημα να υπεισέρθω σε λεπτομέρειες, μπορώ να σας πω ότι δεν υπήρξε φυσικά καμιά μαγική συνταγή αλλά μόνον σκληρή ομαδική δουλειά, όραμα και κέφι για δημιουργία με απόλυτο σεβασμό τόσο για τους ανθρώπους μας όσο και για τους πελάτες μας.

-Που έχετε την έδρα σας; Πόσα βαπόρια είναι εγγεγραμμένα στο νηογνώμονα σας;

Η έδρα του νηογνώμονα είναι στον Πειραιά που παραδοσιακά αποτελεί κέντρο της ναυτιλιακής δραστηριότητας παρά τις διαρροές των τελευταίων ετών. Ο νηογνώμονας διατηρεί επίσης 10 υποκαταστήματα στο εξωτερικό σε περιοχές στρατηγικά επιλεγμένες για την πληρέστερη γεωγραφική κάλυψη των δραστηριοτήτων του. Έχουμε γραφεία στην Ουκρανία, Τουρκία, Λίβανο, Αίγυπτο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Νιγηρία, Ινδία, Νότια Αφρική, Γερμανία και Παναμά. Στην παρούσα φάση είναι εγγεγραμμένα στο μητρώο του νηογνώμονα περισσότερα από 500 πλοία κάθε τύπου και μεγέθους που είναι νηολογημένα σε διάφορες σημαίες από τις οποίες ο οργανισμός μας είναι εξουσιοδοτημένος να εκδίδει τα προβλεπόμενα θεσμικά πιστοποιητικά.

phoenix-Πρόσφατα έγινε η αναγνώριση του ΦΟΙΝΙΞ ΝΗΟΓΝΩΜΩΝ Α.Ε. από την Ελληνική Δημοκρατία. Τι αποτελεί αυτό για εσάς;

 

Η σημασία αυτής της αναγνώρισης είναι μεγάλη και πολυδιάστατη. Στην Ελλάδα, πέραν των εννέα μεγάλων και παγκοσμίως γνωστών νηογνωμόνων και της αντίστοιχης διεύθυνσης του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής είμαστε η 3η μόλις εταιρεία που παίρνει τέτοια αναγνώριση τα τελευταία 100 χρόνια. Η αναγνώριση αυτή καλύπτει τις απαιτήσεις της εθνικής νομοθεσίας και ο οργανισμός μας θα συμβάλλει ουσιαστικά με την ποιότητα των υπηρεσιών του στην αναβάθμιση των υπηρεσιών ελέγχου και πιστοποίησης πλοίων στην εγχώρια ναυτιλιακή κοινότητα. Σε εσωτερικό επίπεδο αυτή η αναγνώριση είναι μια ακόμη επιβράβευση και αναγνώριση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του Φοίνικα που μας πρόσφερε μεγάλη χαρά και συγκίνηση. Παράλληλα είναι εξαιρετικά ισχυρή η αίσθηση της ευθύνης που συνεπάγεται αυτή η αναγνώριση και αυτήν την ευθύνη θα την τιμήσουμε στο ακέραιο προς όλες τις πλευρές. Στο κεντρικό μας γραφείο, στον Πειραιά, έχει συσταθεί τμήμα Ελληνικής αρχής με προσωπικό κατάλληλα εκπαιδευμένο και ήδη παρέχουμε υπηρεσίες, ενώ έχουμε εγκαταστήσει μια πολύ καλή συνεργασία με την εποπτεύουσα αρχή του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής στη βάση της διμερούς συμφωνίας που έχουμε υπογράψει.

 

-Οργανώνεται δίκτυο αποκλειστικών επιθεωρητών σε παράκτιες περιοχές της Ελλάδας που παρουσιάζουν ναυτιλιακό ενδιαφέρον. Τι περιλαμβάνει αυτή η διαδικασία;

 

Η διαδικασία ανάπτυξης του δικτύου είναι σύνθετη και πολυδιάστατη. Ξεκινά με τον προσδιορισμό των περιοχών που πρέπει να καλύψουμε με διάφορα κριτήρια που έχει ορίσει η διοίκηση του οργανισμού μέχρι την τελική υλοποίηση της που σημαίνει τον διορισμό του αποκλειστικού επιθεωρητή στην περιοχή που θα καλύπτει. Ενδιάμεσα υπάρχουν διάφορα στάδια που περιλαμβάνουν ανεύρεση των κατάλληλων υποψηφίων σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο νόμος, αρχική αξιολόγηση των υποψήφιων επιθεωρητών, εκπαίδευση και τελική αξιολόγηση. Σε κάθε περίπτωση, ένα από τα δυσκολότερα στάδια είναι η εύρεση των κατάλληλων υποψηφίων καθώς ο οργανισμός έχει θέσει ιδιαίτερα υψηλά κριτήρια στην αξιολόγησή του. Οι επιθεωρητές του δικτύου αποτελούν την εικόνα του οργανισμού στις τοπικές κοινωνίες που δραστηριοποιούνται άρα, όπως αντιλαμβάνεστε, η ποιότητα του χαρακτήρα, το ήθος και ο επαγγελματισμός τους είναι χαρακτηριστικά εξόχως σημαντικά πέραν του θεσμικού πλαισίου που ορίζει τα τυπικά προσόντα.

arisarvanitakis2

 

-Πόσο σημαντικοί είναι οι κανονισμοί ασφαλειας τόσο επί της ναυπήγησης των πλοίων όσο και επί του εξοπλισμού τους;

 

Η έννοια των κανονισμών ασφάλειας περιλαμβάνει ένα ευρύ, ιδιαίτερα σύνθετο και πολύπλοκο θεσμικό και συστημικό πλαίσιο που εφαρμόζεται σε όλα τα στάδια της ζωής του πλοίου από τη ναυπήγηση και καθόλη τη διάρκεια της υπηρεσιακής του ζωής. Αντιλαμβάνεστε ότι η εφαρμογή των κανονισμών ασφάλειας είναι εξόχως σημαντική καθώς οι κανονισμοί αποβλέπουν στην αποτροπή κινδύνων κατά της ανθρώπινης ζωής, της ρύπανσης του περιβάλλοντος και της περιουσίας. Η σωστή εφαρμογή τους με κριτική αντίληψη και επαγγελματισμό είναι ο μόνος τρόπος να αποτραπούν οι κίνδυνοι αυτοί.

 

-Η νηογνωμονική δουλειά είναι απαιτητική όχι μόνο λόγω της τεχνικής εξειδίκευσης και γνώσης που απαιτείται αλλά και λόγω της ιδιαίτερης πελατειακής σχέσης. Η αγορά είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Τι στόχους έχετε θεσει για το επόμενο χρονικό διάστημα;

 

Καταρχήν συμφωνώ και επαυξάνω ότι η νηογνωμονική δουλειά είναι ιδιαίτερα απαιτητική! Η διοίκηση του Φοίνικα έθετε πάντοτε ρεαλιστικούς και μετρήσιμους στόχους ώστε να είναι εφικτή η ουσιαστική αποτίμηση του έργου του οργανισμού. Οι στόχοι μας στην τρέχουσα χρονική περίοδο παραμένουν, όπως πάντα, η διατήρηση των ποιοτικών χαρακτηριστικών που μας έχουν οδηγήσει στη θέση που κατέχουμε σήμερα σε διεθνές επίπεδο και επιπλέον να εδραιώσουμε μια ισχυρή και δυναμική εξελικτική παρουσία στην Ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα με την παροχή επαγγελματικών και ποιοτικών υπηρεσιών σε ανταγωνιστικό κόστος. Η φιλοσοφία της διοίκησης του οργανισμού δεν εστιάζει στο κέρδος αλλά στην ποιοτική σχέση με τους πελάτες του. Μέσα από την εδραίωση σχέσεων εμπιστοσύνης και επαγγελματικού αλληλοσεβασμού το κέρδος μπορεί να ακολουθήσει σαν φυσική συνέπεια.

crossworldbanner

seanergybanerblue

antipollution2020

bureauveritas21

 

Ημερολόγιο

«  Δεκέμβριος 2021  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

bannerorion19

hswbanner2022

 wartsila2021

 

dnvglfoto1

tsavlirisbanner21

Αναζήτηση