archonmaritime2 arcadia gac17

latscologo 

NGM Energy: Αγορές πλοίων για τον Μουνδρέα

NGM Energy: Αγορές πλοίων για τον Μουνδρέα

Η NGM Energy του Νίκου Μουνδρέα εξαγόρασε το χωρητικότητας 176,000 dwt πλοίο DS Charme, κατασκευής 2011, στην τιμή των 28 εκατ. δολαρίων απο Γερμανικά συμφέροντα.

More...
Θανάσης Μαρτίνος: εξαγόρασε δύο υπό κατασκευή MR δεξαμενόπλοια

Θανάσης Μαρτίνος: εξαγόρασε δύο υπό κατασκευή MR δεξαμενόπλοια

Η ναυτιλιακή Eastern Mediterranean Maritime του εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου εξαγόρασε δύο υπό κατασκευή MR δεξαμενόπλοια χωρητικότητας 49,800 dwt, έναντι 37,8 εκατ. δολαρίων το καθένα.

More...
Proman Stena Bulk confirm successful launching of first methanol vessel

Proman Stena Bulk confirm successful launching of first methanol vessel

Proman Stena Bulk have successfully completed the launching of the Stena Pro Patria, the first of three 49,900 dwt methanol dual-fuel MR tankers that Proman and Stena Bulk are building together as part of their JV.

More...
Μαρία Αγγελικούση: Συμφωνία για την κατασκευή μέχρι και τεσσάρων LNG carriers

Μαρία Αγγελικούση: Συμφωνία για την κατασκευή μέχρι και τεσσάρων LNG carriers

Η ναυτιλιακή Maran Gas Maritime, θυγατρική του Ομίλου Angelicoussis, υπέγραψε συμφωνία με το ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) της Νότιας Κορέας για την κατασκευή μέχρι και τεσσάρων LNG carriers.

More...
Όμιλος V Group: Δημοσίευση του 1ου Απολογισμού Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για το έτος 2020

Όμιλος V Group: Δημοσίευση του 1ου Απολογισμού Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για το έτος 2020

Τον 1ο Απολογισμό Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης δημοσίευσε ο Όμιλος Εταιρειών V Group σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα GRI Standards, AA 1000 και SASB, στον οποίο παρουσιάζεται αναλυτικά ο τρόπος που επιδρά θετικά στην κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον.

More...
Global Ship Lease announces new multi-year charters

Global Ship Lease announces new multi-year charters

Quarterly dividend to increase by 50% to $0.375 per share, more than triple the dividend initially announced in January 2021 Newly signed post-panamax forward charters add EBITDA over five years

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
Εκτύπωση

Γ Ε Ω Ρ Γ Ι Ο Σ Π Α Τ Ε Ν Τ Α Σ

17 Νοεμβρίου 2015.

   Γ Ε Ω Ρ Γ Ι Ο Σ    Π Α Τ Ε Ν Τ Α Σ

 

 

Ο στόχος της Global Seaways είναι η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στα πλοία

 

 

gpatentasΗ Global Seaways είναι μια από τις κορυφαίες εταιρίες διαχείρισης πληρωμάτων καθώς βρίσκεται σε διαρκή άνοδο τα τελευταία χρόνια με αποκορύφωμα την φετινή χρονιά όπου «μετράει» τον μεγαλύτερο αριθμό πλοίων-πελατών στην Ιστορία της.

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Global Seaways κ. Γιώργος Πατέντας κάνει μια ιστορική ανάδρομη αναφέροντας τους σταθμούς μιας επιτυχημένης πορείας. Το 1996 ήταν το έτος που ξεκίνησε την εταιρία.  

Το 1997 άνοιξε το πρώτο του γραφείο στην Μανίλα. Το 2002 υπέγραψαν αποκλειστική σύμβαση με την Stelmar Tankers, ήταν από τα πρώτα γραφεία που τους παραχώρησαν office in office. Το 2007 πορεύθηκε μόνος του χωρίς τον μέχρι πρότινος συνέταιρο του. Το 2011 άνοιξε το δικό του training center στην Μανίλα. Το 2012 ξεκίνησε crewing στην Οδησσό και τον αμέσως επόμενο χρόνο στην Φουτζέιρα. Η εταιρεία Global Seaways αυτήν την στιγμή έχει κλείσει σημαντικές συμφωνίες με τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες.

Η αιφνίδια απώλεια του πατέρα του αποτέλεσε μια εξαιρετικά οδυνηρή στιγμή της ζωής του αλλά τον έκανε όπως μας εκμυστηρεύεται να προσπαθήσει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, να διατηρήσει αρχικά, και στην συνέχεια να βελτιώσει την παρακαταθήκη που ανέλαβε.

Ο κ. Γιώργος Πατέντας επισημαίνει ότι «Η Global Seaways κινείται με γνώμονα τις ανάγκες του πλοίου σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό που σημαίνει ποιοτική μέθοδος επιλογής Ναυτικού, πληρέστερη εκπαίδευσή του και καλύτερη δυνατή υποστήριξη προς τον πελάτη».

Η Global Seaways επενδύει συνεχώς σε υψηλά επίπεδα εκπαίδευσης και σύμφωνα με τον κ. Πατέντα «Εκείνο που πρωτίστως θεωρούμε ως ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η υιοθέτηση της φιλοσοφίας μας για συνεχή κινητικότητα και εξέλιξη μέσα σε ένα περιβάλλον ποιότητας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι επιδιώκουμε την συνεχή ανανέωση / βελτίωση των συνεργασιών μας, των εργαλείων αξιολόγησης, διαχείρισης και εκπαίδευσης των πληρωμάτων μας, αλλά και κυρίως την ανάδειξη της διαφορετικότητάς μας έναντι του ανταγωνισμού».

Όσον αφορά το μυστικό της επιτυχίας ο κ. Πατέντας σημειώνει ότι εκτός του να εργάζεται κανείς σκληρά και μεθοδικά απαιτείται να έχει και ένα ευέλικτο, ρεαλιστικό επιχειρησιακό σχεδιασμό τόσο μεσοπρόθεσμο όσο και μακροπρόθεσμο ενώ στα στοιχεία αυτά θα πρέπει ασφαλώς να προστεθεί και το κατάλληλο μείγμα ανθρώπινου δυναμικού.

Στρατηγική επιδίωξη της Global Seaways τονίζει ο κ. Πατέντας είναι «η εξεύρεση και υιοθέτηση καινοτόμων, πρωτοποριακών και κυρίως ποιοτικών εργαλείων που θα μας βοηθήσουν να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό επί το ποιοτικότερον».

Η Global Seaways έχει γραφεία στον Πειραιά και σε διάφορα σημεία του κόσμου και συνεχώς αναπτύσσεται καλύπτοντας τις ανάγκες του πλοιοκτήτη και της ναυτιλιακής κοινότητας για αποτελεσματική και ασφαλή λειτουργία στα πλοία.

 

 

Συνέντευξη στην Γεωργία Ερμίδη

 

-Ως πρόεδρος της Global Seaways μιλήστε μας για τις επιδιώξεις και τους στόχους της εταιρείας σας.

 

Η Global Seaways ευτυχεί να βρίσκεται σε διαρκή άνοδο τα τελευταία χρόνια με αποκορύφωμα την φετινή χρονιά όπου «μετράει» τον μεγαλύτερο αριθμό πλοίων-πελατών στην Ιστορία της. Ο στόχος μας παραμένει σε ποιοτική παροχή υπηρεσιών πάνω απ’όλα, και φυσικά μεγαλύτερη άνοδος του αριθμού των πλοίων. Επίσης, να καινοτομήσουμε σε νέους χώρους και σύγχρονες μεθόδους και ιδέες. Μόνιμος στόχος και επιδίωξη της εταιρείας μας είναι η συνεχής προσπάθεια για την εξεύρεση και υιοθέτηση ποιοτικών εργαλείων/μεθόδων και η ένταξή των σε όλο το φάσμα των καθημερινών μας πρακτικών. Έχουμε απολύτως συνειδητοποιήσει ότι ο στόχος της αύξησης των πλοίων – εταιρειών πελατών χωρίς την δυνατότητα ποιοτικής παροχής υπηρεσιών και επαρκούς υποστήριξής των, αποτελεί έναν στόχο που ενώ αρχικά δημιουργεί την ψευδαίσθηση της αύξησης, γρήγορα θα αποδειχθεί εφήμερος, οδηγώντας τελικά σε συρρίκνωση.

-Σε ποιους άξονες κινούνται οι δραστηριότητες της Global Seaways και ποιά η στρατηγική που ακολουθείτε;

Η Global Seaways κινείται με γνώμονα τις ανάγκες του πλοίου σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό που σημαίνει ποιοτική μέθοδος επιλογής Ναυτικού, πληρέστερη εκπαίδευσή του και καλύτερη δυνατή υποστήριξη προς τον πελάτη. Αυτό επιτυγχάνεται με την τεχνική κατάρτιση του προσωπικού της Εταιρείας όπως επίσης και με τον εξοπλισμό ων γραφείων (λογισμικό, εξοπλισμός κτλ). Δύο είναι οι άξονες που κινούνται οι δραστηριότητες της εταιρείας μας. Κύριος άξονας είναι βεβαίως η εξεύρεση, προετοιμασία και διάθεση ανθρώπινου δυναμικού όπως αυτά εξελίσονται στις επιμέρους θυγατρικές μας ανά τον κόσμο, και βεβαίως ο άξονας των εκπαιδευτικών μας δραστηριοτήτων, μέσα από το εκπαιδευτικό μας κέντρο στη Μανίλα των Φιλιππίνων. Στρατηγική μας επιδίωξη, όσο και να φαίνεται περίεργο , δεν αποτελεί η αύξηση του αριθμού των πλοίων μας, αλλά η εξεύρεση και υιοθέτηση καινοτόμων, πρωτοποριακών και κυρίως ποιοτικών εργαλείων που θα μας βοηθήσουν να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό επί το ποιοτικότερον, γεγονός που εκτιμούμε ότι αναπόφευκτα θα μας οδηγήσει και σε αύξηση του κύκλου εργασιών μας.

-Στον τομέα της διαχείρισης πληρωμάτων πως επιτυγχάνεται την καλύτερη αξιολόγηση και πως η συμβολή του έμπειρου προσωπικού σας συμβάλει σε αυτή;

Η καλύτερη αξιολόγηση επιτυγχάνεται με βάση την προσωπική αλλά και τεχνική αξιολόγηση των πληρωμάτων. Το προσωπικό της Εταιρείας απαρτίζεται από έμπειρους και άριστα καταρτισμένους ανθρώπους, που, ο καθένας στον τομέα του αναλαμβάνει να αξιοποιήσει τον Ναυτικό με βάση τον βαθμό του. Επίσης, απαραίτητη είναι η συλλογή πληροφοριών σε σχέση με την προϋπηρεσία του. Τέλος, αναγνωρισμένα ανά τον κόσμο τεχνικά και ψυχολογικά τεστ παρέχουν ένα αξιόπιστο εργαλείο αξιολόγησης. Η αξιολόγηση της τεχνικής επάρκειας και κατάρτισης των πληρωμάτων αποτελεί τον πυρήνα της παροχής των υπηρεσιών μας και για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιούμε ένα σύνθετο μείγμα από συνεντεύξεις, με διαρκώς εξελισσόμενα ερωτηματολόγια, διαδικτυακών εργαλείων, εκτεταμένη έρευνα της προϋπηρεσίας των ναυτικών, διερεύνηση των αρχείων κρατικών υπηρεσιών, ασφαλιστικών εταιρειών κλπ, αξιολόγηση της συμπεριφοράς των ναυτικών σε συνθήκες πίεσης με χρήση εξειδικευμένων εργαλείων μετρήσεων κλπ. Βεβαίως η αποτελεσματικότητα του κάθε εργαλείου αξιολόγησης, συναρτάται με την επάρκεια και την εμπειρία των αξιολογητών και ως εκτούτου οφείλουμε να αποδίδουμε τη δέουσα προσοχή στην επιλογή του σχετικού προσωπικού.

-Ποια είναι κατά την γνώμη σας τα κυριότερα προβλήματα της εύρεσης ποιοτικού προσωπικού στην ναυτιλία σήμερα;

Η έλλειψη αξιωματικών και ο μεγάλος ανταγωνισμός που δημιουργείται ως συνέπεια, είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο τομέας μας. Η αυξανόμενη ζήτηση, οι όλο και μεγαλύτερες απαιτήσεις λόγω κανονισμών έχουν ως αποτέλεσμα την ραγδαία αύξηση μισθών (ειδικά σε εθνικότητες «φτηνών» μισθολογίων) που σίγουρα αποτελεί μεγάλο πονοκέφαλο στους πλοιοκτήτες, ειδικά σήμερα που η ναυλαγορά είναι σε χαμηλά επίπεδα. Δυστυχώς η εν λόγω μισθολογική «πίεση» δεν συνοδεύεται και με αντίστοιχη ποιοτική αναβάθμιση των πληρωμάτων, κυρίως λόγω της έλλειψης πληρωμάτων. Παράλληλα, λόγω της ανωτέρω ζήτησης πληρωμάτων, παρατηρείται μείωση της περιοδικότητας της υπηρεσίας των ναυτικών (λιγότερος χρόνος στην Ξηρά), γεγονός που μειώνει τις ευκαιρίες εκπαίδευσης επιτείνοντας έτσι το πρόβλημα.

-Μιλήστε μας για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας Global Seaways.

Εκείνο που πρωτίστως θεωρούμε ως ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η υιοθέτηση της φιλοσοφίας μας για συνεχή κινητικότητα και εξέλιξη μέσα σε ένα περιβάλλον Ποιότητας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι επιδιώκουμε την συνεχή ανανέωση / βελτίωση των συνεργασιών μας, των εργαλείων αξιολόγησης, διαχείρισης και εκπαίδευσης των πληρωμάτων μας, αλλά και κυρίως την ανάδειξη της διαφορετικότητάς μας έναντι του ανταγωνισμού. Στην Global Seaways, έχουμε απολύτως συνειδητοποιήσει ότι είναι απαραίτητο η θέση της εταιρείας μας να είναι απολύτως διακριτή, και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα από την καινοτομία, και την υιοθέτηση ποιοτικών πρακτικών ενταγμένων στην καθημερινή λειτουργία μας.

globalseawaysfoto

-Τι σας δίνει κίνητρο και σας κινητοποιεί να επιδιώκεται συνεχώς την εξέλιξη της εταιρίας σας;

Το κίνητρό μας είναι οι νέες προκλήσεις της αγοράς, όπως επίσης και οι εξελίξεις στον τομέα της εκπαίδευσης. Για αυτό τα τελευταία χρόνια έχουμε επενδύσει στο εκπαιδευτικό μας κέντρο. Νέοι μέθοδοι εκπαίδευσης, νέα προγράμματα και κανονισμοί μας κρατούν σε εγρήγορση, και το ενδιαφέρον δεν χάνεται ποτέ. Ένα μεγάλο κίνητρο είναι φυσικά και η αναγνώριση από τους πελάτες μας, από διάφορους οργανισμούς του χώρου, ακόμη κι από τους ανταγωνιστές μας.

-Μιλήστε μου για το οργανόγραμμα σας αυτήν την εποχή. Που εστιάζετε τώρα τις δραστηριότητες σας.

Έχουμε γραφεία στον Πειραιά και την Φουτζέιρα που εστιάζουν στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Για την παροχή Ναυτικών έχουμε γραφεία στις Φιλιππίνες, την Ουκρανία, τις Μαλδίβες και συνεργαζόμενα γραφεία σε πολλές άλλες χώρες. Επίσης, έχουμε εκπαιδευτικό κέντρο στις Φιλιππίνες που ολοένα και εξελίσσεται. Ο επόμενος στόχος μας είναι να ιδρύσουμε εκπαιδευτικό κέντρο στην Ουκρανία.

-Η προσήλωση και η αφοσίωση στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας τι κόστος έχει για εσάς;

Ο στόχος από την αρχή ήταν εφόσον ξεκινήσουμε κάτι καινούριο, να το κάνουμε σωστά. Αυτό σημαίνει χώρος, εξοπλισμός, προσωπικό. Πιστέψτε με, αυτή τη στιγμή που μιλάμε είμαστε σε φάση μετακόμισης του εκπαιδευτικού μας κέντρου για τρίτη φορά μέσα σε μια τετραετία! Αυτό σημαίνει μεγάλο κόστος σε χρόνο και χρήμα. Έχουμε μάθει όμως ότι εφ’όσον βλέπουμε καινούριες προκλήσεις στο μέλλον να ρισκάρουμε. Επίσης, αν νομίζουμε πως κάτι δεν γίνεται σωστά θα το διορθώσουμε με οποιοδήποτε τίμημα. Έχουμε διδαχθεί όλα αυτά τα χρόνια πως στο τέλος της ημέρας θα έχουμε κερδίσει τόσο επενδυτικά όσο και επαγγελματικά.

-Ποιο θεωρείται ότι είναι το μυστικό και η Ελλάδα είναι πρώτη στην ναυτιλία;

Η απάντηση στην ερώτηση αυτή δεν θα μπορούσε να είναι μονοδιάστατη. Ασφαλώς σημαντικό ρόλο στην πρωτιά αυτή είναι το ένστικτο των Ελλήνων πλοιοκτητών, η διάθεση ανάληψης ρίσκου εκ μέρους των αλλά και το λεγόμενο ΄΄εμπορικό δαιμόνιο΄΄ των ανθρώπων αυτών που διανθίζεται βέβαια με την ναυτοσύνη του έθνους και την τρισχιλιετή επαφή των Ελλήνων με το Θαλάσσιο στοιχείο. Παράλληλα όμως επιβάλλεται να αναφερθεί η ικανότητα τω ανθρώπων της Ελληνικής Ναυτιλίας να προσαρμόζονται σε συνθήκες διαρκώς μεταβαλλόμενες, όχι μόνο από άποψης τεχνολογικής, αλλά και κυρίως θα έλεγα να προσαρμόζουν τις καθημερινές πρακτικές λειτουργίας των επιχειρήσεών των στις εκάστοτε συνθήκες του εμπορίου παγκοσμίως.

georgpatentas

-Ποια είναι η εκτίμηση σας για την νέα σύμβαση MLC όπως αυτή διαμορφώνεται σε εταιρίες πληρωμάτων σε σχέση με την ναυτική εργασία.

Αναμφισβήτητα η σύμβαση ΜLC επιχειρεί, θα έλεγα με σχετική επιτυχία, να διαμορφώσει συνθήκες προστασίας των ναυτικών, προσπαθώντας να εφαρμόσει ένα τυποποιημένο πλαίσιο «κανονιστικής» λειτουργίας του χώρου των πληρωμάτων των Εμπορικών πλοίων. Από την μέχρι σήμερα εμπειρία , όπως αυτή προκύπτει από την πλήρη εφαρμογή της συνθήκης, είναι σαφές ότι οι αρχικές ανησυχίες έχουν ασφαλώς ξεπερασθεί, και όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες οι οποίες με σοβαρότητα διαχειρίζονται τον πιο σημαντικό παράγοντα λειτουργίας των πλοίων των, δεν αντιμετωπίζουν κανένα απολύτως θέμα από την συνθήκη αυτή. Από την άλλη πλευρά, τα πληρώματα των πλοίων έχουν πλέον στη διάθεσή των ένα πολύ σημαντικό εργαλείο προστασίας των δικαιωμάτων των, που όπως κάθε εργαλείο, χρησιμοποιούμενο με τον σωστό τρόπο, βελτιώνει την δύσκολη καθημερινότητα των ναυτικών.

-Μιλήστε μας για τις πρόσφατες εξελίξεις στον τομέα της διαχείρισης πληρωμάτων.

Αναμφίβολα, η πιο σημαντική εξέλιξη είναι όπως προανέφερα η πλήρης εφαρμογή της συνθήκης MLC. Παράλληλα υιοθετούνται διαρκώς εξελισσόμενες εκπαιδευτικές πρακτικές που βελτιώνουν ασφαλώς το επίπεδο της επαγγελματικής επάρκειας των ναυτικών. Θα ελεγα λοιπόν ότι η πιο σημαντική εξέλιξη, αλλά και μια διαρκής πρόκληση για όλους εμάς που ασχολούμαστε με τον ευαίσθητο ανθρώπινο παράγοντα, είναι η διαρκής βελτίωση  των συνθηκών ασφάλειας και λειτουργίας των πληρωμάτων, μέσα από την εφαρμογή εντατικών μεθόδων κατάρτισης / εκπαίδευσης, αλλά και υιοθέτησης ολοένα και πιο εξελιγμένων εργαλείων αξιολόγησης της επάρκειας αυτής.

-Όσον αφορά στο φαινόμενο της πειρατείας που υπάρχει κλιμάκωση σε κάποιες περιοχές. Πως αντιμετωπίζετε το θέμα αυτό;

Η αντιμετώπιση του φαινομένου της πειρατείας αποτελεί μια πρόκληση τόσο σε επίπεδο κρατών και κυβερνήσεων, όσο και σε επίπεδο ναυτιλιακών εταιρειών και εταιρειών διαχείρισης πληρωμάτων. Σε ότι αφορά τον δικό μας χώρο, εκείνο στο οποίο εστιάζουμε είναι η συνεχής επικαιροποίηση της ενημέρωσης των ναυτικών στο στάδιο της προετοιμασίας των πληρωμάτων για την ανάληψη της υπηρεσίας των, όσο και η εκπαίδευσή των σε θεωρητικό επίπεδο για τις προκλήσεις που ενδεχομένων αντιμετωπίσουν κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας των εν πλω.

-Θεωρείτε ότι η συνταγή της επιτυχίας είναι το να εργάζεται κανείς σκληρά και μεθοδικά και να ξέρει να επιμένει για την επίτευξη των στόχων του;

Η μεθοδικότητα στην εργασία συνοδευόμενη από υψηλή ένταση, είναι ασφαλώς απαραίτητα στοιχεία σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Ωστόσο, εάν αυτά δεν συνοδεύονται από ένα ευέλικτο, ρεαλιστικό επιχειρησιακό  σχεδιασμό τόσο μεσοπρόθεσμο όσο και μακροπρόθεσμο, δεν είναι δυνατόν αν αποδώσουν τα επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Στα στοιχεία αυτά, θα πρέπει ασφαλώς επίσης να προστεθεί και το κατάλληλο μείγμα ανθρώπινου δυναμικού, η καρδιά κάθε επιχείρησης, που με την κατάλληλη επάρκεια, κίνητρα και φαντασία, τροφοδοτεί τον κάθε επαγγελματικό οργανισμό με το απαραίτητο οξυγόνο.

-Θα θέλατε να μας αποκαλύψετε ένα μυστικό από την ζωή σας;

Η αιφνίδια απώλεια του πατέρα μου, κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας μου στον Ελληνικό Στρατό σε ηλικία 25 ετών, αποτέλεσε μια εξαιρετικά οδυνηρή στιγμή της ζωής μου, που μου έδωσε όμως παράλληλα και το κίνητρο για σκληρή δουλειά, ώστε να μπορέσω να σταθώ στο ύψος των περιστάσεων, να διατηρήσω αρχικά, αλλά και να βελτιώσω στη συνέχεια την παρακαταθήκη που ανέλαβα. Ήταν ένα «αναγκαστικό» επώδυνο μάθημα, που με βοήθησε όμως να καταλάβω ότι τα πιο σημαντικά εφόδια στη ζωή είναι αυτά που δεν αποτιμώνται με χρήματα. Είναι οι αξίες και οι αρχές με τις οποίες μεγαλώνουμε και που καλούμαστε να εφαρμόζουμε σε κάθε στιγμή.

crossworldbanner

seanergybanerblue

antipollution2020

bureauveritas21

 

Ημερολόγιο

«  Δεκέμβριος 2021  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

bannerorion19

hswbanner2022

 wartsila2021

 

dnvglfoto1

tsavlirisbanner21

Αναζήτηση