archonmaritime arcadia gac17
globalseaways17 

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εκτύπωση

Ομιλία υπουργού Ναυτιλίας στην ολομέλεια της 31ης γενικής συνέλευσης των κρατών μελών του διεθνούς ναυτιλιακού οργανισμού ΙΜΟ

29 Νοεμβρίου 2019.

plakiotakimo35Να εξεταστεί η αναβολή της εφαρμογής του νέου Κανονισμού που προβλέπει την χρήση από την ναυτιλία καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο προέτρεψε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης την Ολομέλεια των μελών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού μιλώντας στην 31ης Γενική Συνέλευση του ΙΜΟ στο Λονδίνο.

Ο κ. Πλακιωτάκης υπογράμμισε την ανάγκη να εκτιμηθούν περισσότερο και σε βάθος οι όποιες επιπτώσεις προκύψουν για την ασφάλεια των πληρωμάτων και των πλοίων.

Όπως είπε «αν και η γενικότερη αντίληψη είναι πως με το θέμα αυτό έχουμε τελειώσει, το γεγονός πως οι αρμόδιες επιτροπές του ΙΜΟ συνεχίζουν να το συζητούν δείχνει πως υπάρχουν ακόμη ζητήματα, όπως η διαθεσιμότητα, η συμβατότητα, η ασφάλεια, στα οποία δεν έχουν δοθεί πλήρεις απαντήσεις και παραμένουν ανοικτά». 

«Αν η διεθνής ναυτιλιακή κοινότητα» συνέχισε «δεν εξετάσει αυτά τα θέματα με σοβαρότητα και με τον επείγοντα χαρακτήρα που απαιτούν, φοβούμαι ότι ο κόσμος θα γίνει μάρτυρας όχι μόνο σοβαρών διαταραχών του εμπορίου, αλλά και απειλών για σοβαρά, ακόμα και θανατηφόρα ατυχήματα. 

 «Ο ΙΜΟ», τόνισε, «έχει και τα μέσα και την εμπειρία να το κάνει αυτό. Θα πρέπει επίσης όμως να έχει και την βούληση να το πράξει».

Εξάλλου, ο κ. Πλακιωτάκης, παρότρυνε τα κράτη - μέλη του ΙΜΟ να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Ελλάδας, που προωθεί νομοθετική ρύθμιση η οποία προβλέπει κυρώσεις  για τους προμηθευτές εκείνους που θα παραδίδουν στα πλοία καύσιμα που δεν συμμορφώνονται με τις νέες προδιαγραφές.

Σε άλλα σημεία της ομιλίας του ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε στην μάστιγα των πειρατικών επιθέσεων που όπως δείχνουν τα στοιχεία επιστρέφει στη ναυτιλιακή βιομηχανία καλώντας τα Κράτη – μέλη του ΙΜΟ να επιδείξουν ετοιμότητα και στενή συνεργασία για την καταπολέμηση του φαινομένου.

Ο κ. Πλακιωτάκης ανεφερε και την σημασία του ανθρώπινου παράγοντα και της ναυτικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στην ομαλή και ασφαλή λειτουργία της ναυτιλίας, ιδίως υπό το φως των τεχνολογικών εξελίξεων, των τεχνικών περιβαλλοντικών μέτρων και της εισαγωγής αυτοματισμών στα πλοία.

 

 

 

 

crossworldbanner

seanergybanerblue

antipollution

bv18

posidoniaoct

Ημερολόγιο

«  Μάιος 2020  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

hswbanner19

hellaschartbanner

bannerorion19

dnvglfoto1

Αναζήτηση