bms arcadia gac17
globalseaways17 

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εκτύπωση

Seanergy Maritime: Αύξηση καθαρού κύκλου εργασιών κατά 116% στα 74,8 εκ. δολ. για το 2017

12 Μαρτίου 2018.

tsantanisΗ Seanergy Maritime Holdings Corp. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο και δωδεκάμηνο του 2017.

Κύρια στοιχεία για το τέταρτο τρίμηνο του 2017:

•Αύξηση καθαρού κύκλου εργασιών κατά 123% στα 24,3 εκ. δολάρια σε σύγκριση με 10,9 εκ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2016

•Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 7,8 εκ. δολάρια σε σύγκριση με ζημιές 1,4 εκ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2016

•Οι καθαρές ζημιές σχεδόν εκμηδενίστηκαν στα 0,1 εκ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2017 σε σύγκριση με 6,9 εκ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2016

Κύρια στοιχεία για το πλήρες έτος 2017:

•Αύξηση καθαρού κύκλου εργασιών κατά 116% στα 74,8 εκ. δολάρια έναντι 34,7 εκ. δολαρίων το 2016

•Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 25,5 εκ. δολάρια σε σύγκριση με ζημιές 5,7 εκ. δολάρια για το έτος 2016

•Οι καθαρές ζημιές μειώθηκαν σημαντικά στα 3,2 εκ. δολάρια για το έτος 2017, εναντι 24,6 εκ. δολαρίων για το έτος 2016

•Τα ίδια κεφάλαια της Εταιρείας ανήλθαν σε 41,3 εκ. δολάρια, αυξημένα κατά 34% από 30,8 εκ. δολάρια το 2016.

Η Seanergy Maritime Holdings Corp. ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο και το έτος 2017.

Κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2017, η εταιρεία πραγματοποίησε καθαρό κύκλο εργασιών ύψους 24,3 εκ. δολαρίων, αυξημένο κατά 123% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Στις 31 Δεκεμβρίου, 2017 τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας ανήλθαν σε 41,3 εκ. δολάρια.

Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Τα οικονομικά αποτελέσματα της Seanergy ήταν ιδιαίτερα θετικά για το τέταρτο τρίμηνο και το δωδεκάμηνο του 2017. Πετύχαμε σημαντική βελτίωση στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας χάρη στα υψηλότερα ναύλα που επικράτησαν στην αγορά, καθώς και βελτίωση της κεφαλαιακής μας διάρθρωσης με μείωση του δανεισμού μας. Η θετική αυτή πορεία είναι σε μεγάλο βαθμό αποτέλεσμα της στρατηγικής τοποθέτησης της εταιρείας στον κλάδο των πλοίων Capesize.

Κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2017, ο στόλος μας επωφελήθηκε σημαντικά από την ενίσχυση της ναυλαγοράς των φορτηγών πλοίων Capesize, επιβεβαιώνοντας την εμπορική στρατηγική μας.

Ο μέσος ημερήσιος ναύλος των πλοίων Capesize της εταιρείας ανήλθε στα $18.505, αυξημένος κατά 152% σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2016. Για το δωδεκάμηνο του 2017 ο αντίστοιχος μέσος ημερήσιος ναύλος διαμορφώθηκε στα $13.047, αυξημένος κατά 152% σε σχέση με το 2016.

Η βελτίωση στην ναυλαγορά οδήγησε σε ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών καθώς τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 7,8 εκ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2017, σε σχέση με ζημιές 1,4 εκ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Επιπρόσθετα, η Εταιρεία πέτυχε μεγάλη βελτίωση στην κερδοφορία της, καταγράφοντας οριακές ζημιές 116 χιλιάδων δολαρίων, έναντι ζημίων ύψους 6,9 εκ. δολαρίων στην ίδια περίοδο του 2016.

Κατά τη διάρκεια του 2017 βελτιώσαμε περαιτέρω τη κεφαλαιακή διάρθρωση της εταιρείας με μείωση του χρέους κατά 13,8 εκ. δολάρια και αύξηση των ιδίων κεφαλαίων κατά 10,5 εκ. δολάρια – μία αύξηση της τάξεως του 34% σε σχέση με το 2016.

Επιπρόσθετα κατά την διάρκεια του 2017 η εταιρεία μας προχώρησε στην αγορά ενός ακόμα μοντέρνου πλοίου τύπου Capesize, τo οποίο αύξησε τα έσοδα μας κατά 3,1 εκ., μέσα στις πρώτες 214 μέρες λειτουργίας του.

Συνολικά, η άνοδος των αξιών των πρόσφατων τριών αγορών μας σε συνδυασμό με το κέρδος από την επιτυχημένη αναχρηματοδότηση ενός πλοίου τύπου Capesize, έχουν αποφέρει υπεραξία που υπερβαίνει τα 29 εκ. δολάρια, ή 119% σε σχέση με το σύνολο των αντληθέντων κεφαλαίων από τον Αύγουστο του 2016 και μετά.

Η ικανότητά της εταιρείας μας να επενδύει σε αγορές πλοίων την κατάλληλη χρονική στιγμή είναι αποδεδειγμένη και μας δίνει τη δυνατότητα να επωφεληθούμε σημαντικά από την ανοδική τάση της αγοράς.

Αναφορικά με τα θεμελιώδη στοιχεία της αγοράς ξηρού φορτίου, παρατηρήθηκε σταθερά ανοδική πορεία στη ναυλαγορά των φορτηγών πλοίων Capesize καθώς ο μέσος όρος του σχετικού δείκτη "Baltic Capesize Index" (BCI) αυξήθηκε στις 2.108 μονάδες, δηλαδή κατά 105% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2016. Καθώς οι παραγγελίες νεότευκτων πλοίων τύπου Capesize παραμένουν σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, παραμένουμε συγκρατημένα αισιόδοξοι ότι η περιορισμένη προσφορά πλοίων θα συμβάλλει σε περαιτέρω άνοδο των ναύλων και των σχετικών αξιών στα επόμενα χρόνια. Η αύξηση της ζήτησης για μεταφορά ξηρών φορτίων αναμένεται να διαμορφωθεί σε 2,7%, το 2018 ενώ η μεταφορά των κύριων πρώτων υλών σε πλοία τύπου Capesize θα παρουσιάσει αύξηση που θα ξεπεράσει το 4,3%.

Τέλος, όσον αφορά το πρώτο τρίμηνο του 2018, τα πλοία τύπου Capesize της εταιρείας είναι ναυλωμένα για το 78% των διαθέσιμων ημερών, με μέσο ημερήσιο ναύλο της τάξης των 15.920 δολαρίων. Συγκριτικά, τα επίπεδα αυτά είναι αυξημένα κατά 42% σε σχέση με την μέση τιμή του δείκτη ναυλαγοράς BCI για το πρώτο τρίμηνο του 2017 και κατά 489% σε σχέση με την αντίστοιχη μέση τιμή του πρώτου τριμήνου του 2016.

 

crossworldbanner

seanergybanerblue

antipollution

bv18

liberianbanner

panamanian

rstechnical

Ημερολόγιο

«  Σεπτέμβριος 2018  »
ΔΤΤΠΠΣΚ
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

wartsila

hellenicsw18

capitallink18

forummalta18

naftemp18

chiosnavig18

Αναζήτηση

ibiabanner